  • 1. Data: 2009-02-18 19:12:33
    Temat: Płyta gazowa
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam, proszę Was o pomoc,
    Chcę kupić płytę kuchenną gazową 5 palnikową. Spośród duzego wyboru na rynku
    sprzętu AGD wybrałam dwie które wizualnie mi pasują:
    Siemensa i TEKA
    Poniżej linki:

    http://www.siemens-agd.pl/?5=ER77360EU&26=2188

    http://www.ceneo.pl/1171606

    Proszę doradźcie co wybrać? Co to za firma ta teka? Warta olecenia tak jak
    siemens?
    Pozdrawiam
    i z góry dziękuję za pomoc.
    Gosia

  • 2. Data: 2009-02-18 19:38:26
    Temat: Re: Płyta gazowa
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę doradźcie co wybrać? Co to za firma ta teka? Warta olecenia tak jak
    > siemens?

    Moim zdaniem Teka jest dobrą firmą, ale zastanów się nad rusztami - w
    wybranym przez Ciebie modelu Teka ruszta są pojedyncze - przesuwanie garnków
    raczej nie wchodzi w grę. Przy jakimś szybkim bądź gwałtownym ruchu garnek
    może się przechylić / zsunąć, a zawartość wylać na płytę.

    JBP

  • 3. Data: 2009-02-19 11:25:14
    Od: Adek43 <a...@p...fm>

    JBP pisze:
> [...]
    > raczej nie wchodzi w grę. Przy jakimś szybkim bądź gwałtownym ruchu garnek
    > może się przechylić / zsunąć, a zawartość wylać na płytę.

    Zgadzam się z przedmówcą - pojedyncze ruszty jak dla mnie nie do
    przyjęcia (mam teraz takie). Rozumiem, że szyba pod rusztami jest ok,
    ja się z niej wyleczyłem - widać każdą kroplę, a po wytarciu i tak
    zostają smugi ....

    Adek43