  • 1. Data: 2009-02-18 08:18:37
    Temat: pralka - odklaczanie prania?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam po raz pierwszy na tej grupie

    poniewaz wyszukiwanie nie zwrocilo niczego interesujacego wiec zadaje
    pytanie

    z racji posiadania zwierzakow w domu jest problem z ich wszechobecna
    sierscia, rowniez na rzeczach swierzo wyjmowanych z pralki

    beko teraz reklamuje pralke z ktora ma opcje/mozliwosc/tryb odklaczania
    prania, nie bardzo sobie co prawda wyobrazam jak to moze byc realizowane,
    ale coz, reklamuja sie

    moze ktos z was nabyl to cudo i moze cos wiecej napisac czy to naprawde
    dziala :) i czy warto w taka pralke zainwestowac

    moze sa inne pralki z podobna funckja?

    drugie pytanie, moze ewentualnie macie jakies sprawdzone srodki, sposoby
    ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci siersci z
    ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

    dzieki i pozdrawiam
    szerszen

  • 2. Data: 2009-02-18 08:28:48
    Temat: Re: pralka - odklaczanie prania?
    Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl>

> [...]
    >
    > z racji posiadania zwierzakow w domu jest problem z ich wszechobecna
    > sierscia, rowniez na rzeczach swierzo wyjmowanych z pralki

    <ciach>

    > drugie pytanie, moze ewentualnie macie jakies sprawdzone srodki, sposoby
    > ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci siersci
    > z ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

    też mamy psiaka i dużo sierści ;-)
    złotym środkiem okazała sie suszarka. Niektóre rzeczy jak koce, reczniki
    susze na maxa, a ubrania wrzucam dosłownie na 10 minut by odkłaczyć ;-)

    Dorota
    http://autumn.blog.pl/

  • 3. Data: 2009-02-18 09:11:08
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 09:18, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci siersci z
    > ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

    Odkurzacz z małą ssawką mającą naklejone paski podobne do rzepa - są i
    ręczne szczotki tego typu, można też użyć wilgotnej szczotki lub gąbki
    i głownie - nie przytulać zwierząt...

  • 4. Data: 2009-02-18 09:31:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Odkurzacz z małą ssawką mającą naklejone paski podobne do rzepa - są i
    > ręczne szczotki tego typu, można też użyć wilgotnej szczotki lub gąbki
    > i głownie - nie przytulać zwierząt...

    nie do konca o to mi chodzi, "lepkich szczotek" uzywam, mam nawet w
    samochodzie, ale chodzi mi raczej o to, aby ubrania wyjete z pralki byly tej
    siersci maksymalnie pozbawione, o ile to tylko mozliwe

  • 5. Data: 2009-02-18 11:43:53
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 10:31, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > samochodzie, ale chodzi mi raczej o to, aby ubrania wyjete z pralki byly tej
    > siersci maksymalnie pozbawione, o ile to tylko mozliwe

    Proste - roztwór piorący trzeba puścić na filtr - może to robić nawet
    pompka do wypompowywania roztworu - uzupełniona zaworem dwudrożnym - w
    czasie prania pompuje na filtr, później wypompowywanie - bez tego
    filtra - usuwanie kudłów ręczne lub płukanie filtra przeciwprądem -
    kudły do kanalizacji.

  • 6. Data: 2009-02-18 23:44:29
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
> [...]
    > ktore podczas prania umozliwilyby pozbycia sie przynajmniej czesci
    > siersci z ubran, lub pomagajace jakos ulatwic zycie w tej kwestii :)

    Wolnostojaca suszarka pomoze.
    Mam kocury z czesciowo bialym futrem i znam ten bol.

    m.

  • 7. Data: 2009-02-19 07:58:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wolnostojaca suszarka pomoze.

    to akurat tylko pogarsza sprawe :)

  • 8. Data: 2009-02-19 11:12:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to akurat tylko pogarsza sprawe :)

    Nieprawda. Mam dwa kociaki i suszarka nie zostawia najmniejszego śladu
    sierści na ciuchach. W dodatku pozbawia kurzu i pyłków.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2009-02-19 11:15:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:gnjf0d$f0s$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nieprawda. Mam dwa kociaki i suszarka nie zostawia najmniejszego śladu
    > sierści na ciuchach. W dodatku pozbawia kurzu i pyłków.

    ok, zle zinterpretowalem suszarke, jesli mowimy o urzadzeniu to byc moze
    tak, ale na to trzeba miec jeszcze dodatkowe miejsce, co nieco utrudnia
    sprawe

  • 10. Data: 2009-02-19 11:56:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    >
    > ok, zle zinterpretowalem suszarke, jesli mowimy o urzadzeniu to byc moze
    > tak, ale na to trzeba miec jeszcze dodatkowe miejsce, co nieco utrudnia

    Zajmuje mniej miejsca, niż wiszące ciągle pranie.