  • 1. Data: 2009-02-18 19:53:42
    Temat: Płyta gazowa - siemens czy teka
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam, proszę Was o pomoc,
    Chcę kupić płytę kuchenną gazową 5 palnikową. Spośród duzego wyboru na rynku
    sprzętu AGD wybrałam dwie które wizualnie mi pasują:
    Siemensa i TEKA
    Poniżej linki:

    http://www.siemens-agd.pl/?5=ER77360EU&26=2188

    http://www.ceneo.pl/1171606

    Proszę doradźcie co wybrać? Co to za firma ta teka? Warta olecenia tak jak
    siemens?
    Pozdrawiam
    i z góry dziękuję za pomoc.
    Gosia

  • 2. Data: 2009-02-18 21:55:29
    Temat: Re: Płyta gazowa - siemens czy teka
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-02-18 20:53, Robert pisze:
    > Witam, proszę Was o pomoc,
    > Chcę kupić płytę kuchenną gazową 5 palnikową.

    Co prawda Ci nie doradzę ale może Ci się przyda: Płyta szklana ma jedną
    wadę - brak zalet, no może zaletą jest ładny estetyczny wygląd i fajnie
    wygląda wkomponowana w meble, reszta to pomyłka. Poszukaj w archiwum grupy.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2009-02-19 00:24:18
    Temat: Re: P??????????????????????????????
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Robert pisze:

    > Prosze dorad 1/4 cie co wybraae? Co to za firma ta teka? Warta olecenia tak jak
    > siemens?

    ja teke stawiam wyzej niz aeg-elektrolux, a nawet wyzej niz bosh (jezeli
    chodzi o plyty grzewcze). ino w gazowych to nie powiem co lepsze, co
    gorsze, bo ja z dala od gazu sobie zyje

    a, z teki mam caly sprzet w kuchni (oprocz zmywarki i lodowki) i nie mam
    zastrzezen

    mam za to zastrzezenia do lodowki elektroluxa, ale to zupelnie inny temat ;)

  • 4. Data: 2009-02-19 17:13:44
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > Proszę doradźcie co wybrać? Co to za firma ta teka? Warta olecenia tak jak
    > siemens?

    No ja bym zminił pytanie czy to Siemens jest warty polecenia tak jak Teka :)

    GB

  • 5. Data: 2009-02-20 11:33:10
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    Mam Siemensa na szkle,tylko 4 palnikowy,taki jak ty chcesz niestety mi się nie
    zmieścił.co do rady,oczywiście Teka to dobra firma,ale ja bym nie kupił
    tej płyty z innego powodu,otóz ma ruszty oddzielne na każdy garnek,co jest
    mało praktyczne.Lekko przesuniesz garnek i spada,jest mniej wygodna,no i sprawa
    czyszczenia,5 osobnych rusztów każdy trzeba zdjąć i pod każdym w rowkach po
    nim, trzeba wyskrobywać tłuszcz.

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 6. Data: 2009-03-13 18:01:13
    Od: "AWJ" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.ceneo.pl/1171606
    >
    > Proszę doradźcie co wybrać? Co to za firma ta teka? Warta olecenia tak jak

    Ja ma taką http://www.siemens-agd.pl/?5=ER17354EU&26=2190
    i jestem zadowolona już od 3 lat. Działa bezawaryjnie, dobre rozmieszczenie
    rusztów, garnki nie spadają, dobrze się mieszczą, palniki nie mogą być zbyt
    blisko siebie, bo wtedy postawisz tylko małe garnki.
    No i gałki są na tyle daleko od palników, że nie ma szansy się oparzyc:)
    polecam, jak nie musi być na szkle:)
    AJ