  • 11. Data: 2009-02-22 08:33:57
    Temat: Re: Gdzie kupic baterie umywalkowa dwuotworowa?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:49a08a1d$1@news.home.net.pl...
    > Przejsciowki? Szukalem, pytalem nikt czegos takiego mi nie pokazal, to
    > moze byc pomysl, choc nie jestem przekonany czy zamontowana w ten sposob
    > bateria scienna nie bedzie troche kosmicznie wygladac... moze jakis link
    > do takiego wynal;azku bym poprosil :)
    Nie wiem jak to sie fachowo nazywa wiec trudno mi znależć w necie ale u nas
    w kazdym sklepie hydraulicznym to mieli.

    Kris

  • 12. Data: 2009-02-22 11:40:33
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > moze byc pomysl, choc nie jestem przekonany czy zamontowana w ten sposob
    > bateria scienna nie bedzie troche kosmicznie wygladac... moze jakis link

    Szukaj pod takimi hasłami: kolanko, przyłącze kątowe.
    Prawdopodobnie potrzebujesz czegos w tym stylu:
    http://allegro.pl/item551207176_przylacze_katowe_mos
    iadz_antyczny_komplet.html

    Qwinto

  • 13. Data: 2009-02-22 12:06:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości > Szukaj pod takimi
    hasłami: kolanko, przyłącze kątowe.
    > Prawdopodobnie potrzebujesz czegos w tym stylu:
    > http://allegro.pl/item551207176_przylacze_katowe_mos
    iadz_antyczny_komplet.html

    Dokładnie o cos takiego mi chodziło tylko oczywiście znajdziesz tańsze za
    kilkanaście zł.

    Kris

  • 14. Data: 2009-02-22 19:14:22
    Od: "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl>

    No dokladnie o to chodzilo :)
    Co prawda znalazlem juz troche tansze niz te wyzej proponowane baterie (tak
    w okolicach 150)
    http://www.roka-sklep.pl/?p=productsMore&iProduct=26
    ale takie przylacze i bogactwo wyboru "zwyklych" - dosciennych baterii to
    jest to! Dzieki serdeczne!

    Andrzej

  • 15. Data: 2009-02-24 20:47:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 00:23:16 +0100, Krystyna i Andrzej napisał(a):
    > Jak w temacie, czy spotkal sie ktos z bateriami do umywalek majacych dwa
    > otwory, na ciepla i zimna wode, nie chodzi tu o typ "brytyjski" tylko
    > popularny w latach 70-80 PRL-owski wynalazek gdzie otwory sa blisko jak w
    > wersji do sciany. Wszystko co obecnie znalazlem jest na jedna dziure do
    > umywalki lub na dwie ale do sciany... chodzi mniej wiecej o cos takiego jak
    > w tej aukcji:
    > http://allegro.pl/item555398036_bateria_do_umywalki_
    bardzo_solidna.html

    W Castoramie jeszcze pół roku temu widziałem tego typu baterie - szukałem
    nawet czegoś dwuotworowego, ale w końcu wybrałem jednootworową i nieco
    rozwierciłem otwór w starym zlewie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944