  • 1. Data: 2009-02-19 23:05:59
    Temat: piwnica z zaworem wody
    Od: "marcin" <m...@o...eu>

    Witam,

    Mam piwnice ze skrzynią w ktorej zamkniety jest zawor wody wodociagowej.
    Deweloper wysprzedaje piwnice na moim osiedlu, dotad byly wynajmowane. Czy
    ktos z Was ma podobna piwnice? Czy fakt umieszczenia zaworu mial wplyw na
    cene? To zajmuje ok. 3/4 objetosci piwnicy, utrudnia umieszczenie polek czy
    szafy. Liczenie wartosci piwnicy tylko powierzchnia podlogi w tym przypadku
    wydaje mi sie naduzyciem (skrzynia to prostopadloscian przylegajacy do sufitu).

    Z gory dzieki za odzew,
    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2009-02-19 23:14:11
    Temat: Re: piwnica z zaworem wody
    Od: pwk <p...@w...pl>

    przecież do zaworu musi być dostęp stały
    Tam nie powinno być żadnej piwnicy...

  • 3. Data: 2009-02-19 23:33:24
    Od: "marcin" <m...@o...eu>

    > przecież do zaworu musi być dostęp stały
    > Tam nie powinno być żadnej piwnicy...

    Hm, szczerze to na 100% nie wiem ze to zawor. Jest to betonowa konstrukcja,
    zamykana na metalowe drzwiczki. Wchodzi tam rura kanalizacyjna. Ale z tego co
    mi mowili to zawor, mam w kazdym razie w zwiazku z tym udostepniac klucze
    administracji.

    pozdrawiam,
    marcin

  • 4. Data: 2009-02-20 07:15:00
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    pwk pisze:
    > przecież do zaworu musi być dostęp stały
    > Tam nie powinno być żadnej piwnicy...

    Nie wiem co mówią przepisy, ale moi rodzice od 30 lat mają piwnicę z
    zaworami.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 5. Data: 2009-02-20 07:18:49
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    marcin pisze:
> [...]
    > wydaje mi sie naduzyciem (skrzynia to prostopadloscian przylegajacy do sufitu).

    W opisanej sytuacji, wypadałoby negocjować cenę. Ale czy się uda - nie wiem.

    Co do uciążliwości - moi rodzice mają taką piwnicę od 30 lat. Raz na
    jakiś czas (liczony w pojedynczych latach) ktoś z administracji chce się
    tam dostać w ramach kontroli/modernizacji. Kilka razy zdarzyły się
    awarie/remonty w mieszkaniach, wymagające odcięcia wody w budynku.
    Krótko mówiąc - kontakt do rodziców jest w SM i jak coś potrzeba to
    dzwonią i się umawiają na wizytę. W krytycznym przypadku 2x ściągali
    chyba rodziców z pracy. IMO - mało uciążliwe, gdyż w opisywanym okresie
    wszystkie przypadki można było policzyć na palcach (i to raczej bez
    użycia nóg).

    Pozdrawiam
    Krzychu