    Subject: Re: Odkurzacz bezprzewodowy po raz kolejny
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: pilocik <p...@t...pl>
    Date: Mon, 28 Jan 2019 19:14:08 +0100

    W dniu 28.01.2019 o 13:08, Kris pisze:

    > To nie dokuje
    > A bateria tam jest wielkości dwóch paluszków AA

    bądźmy szczerzy, masz niskobudżetowy sprzęt zatem nie spodziewaj się po
    nim cudów, zresztą działa tak jak powinien, sam piszesz "Pojemnik na
    kurz pełny pomimo tego ze sypialnia dzień wcześniej zwykłym odkurzaczem
    odkurzana"

    w jednym przyznam Ci rację, najlepiej to włączać podczas nieobecności
    domowników, tyle, że trzeba na sprzęt wydać trochę więcej,
    nie tak dawno był wątek o takich robocikach - polecam