  • 1. Data: 2019-01-28 08:55:57
    Temat: Odkurzacz bezprzewodowy po raz kolejny
    Od: Kris <k...@g...com>

    Żonka z jakiegoś programu lojalnościowego za 5zł dostała odkurzacz bezprzewodowy
    taki:
    https://e-kalorik.pl/pl/p/odkurzacz-bezprzewodowy-vR
    OBO-TKG-RVC-1001-/727
    To i uruchomiłem w celu przetestowania.
    Pościłem na salon to latał losowo w te i nazad ale myślę że w końcu wszędzie gdzie
    mógł to dojechał.
    Jak zakleszczył się pod szafa to się wyłączył i cisz
    Głośne to dosyć, psy i koty wkurza, pojemnik na brud wielkości paczki papierosów
    W obecności domowników nie nadaje się żeby pracował bo za głośny
    Drugi raz go odpaliłem, wstawiłem do sypialni i pojechaliśmy sobie.
    Jak za kilka godzin wróciliśmy to był wyłączony już. Pojemnik na kurz pełny pomimo
    tego ze sypialnia dzień wcześniej zwykłym odkurzaczem odkurzana. Ale pewnie pod
    łóżkiem coś tam jeszcze znalazł
    Dal takiego zastosowania to jeszcze ma sens- domowników nie ma to i hałas nie
    przeszkadza.
    No i nada się tam gdzie mało mebli. W salonie gdzie mamy stół i 6 krzeseł to się
    pogubił i między krzesła nie wjechał tylko się odbijał. A miejsca między nogami mebli
    tyle że mógł spokojnie wjechać. ale nie dał rady
    Za 445zł jak go producent wycenił w życiu bym nie kupił.
    Pewnie go na olx czy inne allegro wystawię i zobaczę na ile "rynek wyceni"

  • 2. Data: 2019-01-28 13:01:58
    Temat: Re: Odkurzacz bezprzewodowy po raz kolejny
    Od: adam <a...@a...pl>

    Ja to się boję zostawiać bez opieki te tanie chińskie sprzęty. Bateria
    wybuchnie, kwas się wyleje, ogień się zrobi, źle zadokuje, albo jeszcze
    inne nieszczęście.

  • 3. Data: 2019-01-28 13:08:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 13:02:01 UTC+1 użytkownik adam napisał:
    > Ja to się boję zostawiać bez opieki te tanie chińskie sprzęty. Bateria
    > wybuchnie, kwas się wyleje, ogień się zrobi, źle zadokuje, albo jeszcze
    > inne nieszczęście.

    To nie dokuje
    A bateria tam jest wielkości dwóch paluszków AA

  • 4. Data: 2019-01-28 19:14:08
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 28.01.2019 o 13:08, Kris pisze:

    > To nie dokuje
    > A bateria tam jest wielkości dwóch paluszków AA

    bądźmy szczerzy, masz niskobudżetowy sprzęt zatem nie spodziewaj się po
    nim cudów, zresztą działa tak jak powinien, sam piszesz "Pojemnik na
    kurz pełny pomimo tego ze sypialnia dzień wcześniej zwykłym odkurzaczem
    odkurzana"

    w jednym przyznam Ci rację, najlepiej to włączać podczas nieobecności
    domowników, tyle, że trzeba na sprzęt wydać trochę więcej,
    nie tak dawno był wątek o takich robocikach - polecam