  • Data: 2015-01-12 13:24:37
    Temat: Re: Odp: Odp: Okna w pół godziny :-)
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Jan 2015 01:07:22 +0100, @ napisał(a):

    > Nie demonizowalabym tego machania reka :) Nie jest to jakies straszne
    > poswiecenie w porownaniu do innych prac domowych.

    Oczywiście - póki się nie ma kłopotów z barkiem. Ja miałam, nie mam, ale
    już nie chcę mieć 3333-]

    > Duzo gorzej wspominam
    > trzepanie dywanow (ktorych na szczescie juz nie mam)

    Też już nie mam.

    > i doczyszczanie
    > balkonu, ktory 3 dni po wysprzataniu, jest od nowa - za przeproszeniem -
    > zasrany przez krakowskie golabki...
    > A propos machania reka - kiedy malowalam mieszkanie pedzlem, wszyscy mi
    > pukali po glowie i polecali walek, do gornych partii - na wysiezniku.
    > Sprobowalam. Dostalam walkiem w leb i wrocilam do tradycyjnej metody :)

    A bo nie potrafisz - trzeba poćwiczyć. Albo masz jakiś okropny wałek.
    Pewnie takiciężki z tiwimarketu? -nabraliśmy się na toto i wywaliliśmy.
    Najlepszy to taki obrotowy puszek z Castoramy, plus do tego specjalna tacka
    z "tarką" do odciskania nadmiarów. Pędzel okropnie chlapie. U mnie tylko
    wałek. Tzn MŚK wałkuje, nie ja oczywiście :-)