    From: " Janusz" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odprowadzenie deszczowki
    Date: Tue, 10 May 2011 16:17:51 +0000 (UTC)

    Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Prawo Wodne zabrania odprowadzania wody opadowej na działki sąsiednie.
    > Jeżeli ma być to zorganizowane w formie drenażu oraz wylotu poza teren
    > działki, to wchodzisz w pozwolenie wodnoprawne.
    >
    > --
    > AS

    Wiem, wiem, ma być to jedynie zabezpieczenie na wypadek sytuacji ekstremalnej
    - wielka ulewa, z normalnych opadów woda napełni zbiorniki (4m3), potem
    rozsączanie, a jak przyjdzie ściana wody, to i tak nikt nie zauważy, bo ulicą
    płynie wtedy rzeka (za 10 lat, jak tu mieszkam- ze 2 razy tak było).

    Pozdr.
    JK