  • Data: 2017-08-13 11:38:59
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 13 Aug 2017 11:32:41 +0200, Myjk

    > Ew. odszczekam jak podasz cenę "wykopu" i pompy. ;)

    OK, już widzę, 23 tys. zł za sam wymiennik. Ma-sa-kra. :P Tyle mam zamiar
    wydać na wymiennik gruntowy i pompę gruntową z wymiennikiem do basenu
    ogrodowego. Nie szczekam! ;) Ogólnie lepsze to niż ekogroch, ale nie
    rozumiem czemu się zdecydowałeś wydać tak dużo pieniędzy gdy są znacznie
    tańsze i równie skuteczne rozwiązania.

    --
    Pozdor
    Myjk