  • Data: 2017-08-19 12:45:06
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 12:34 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Dlaczego od razu wtopiona? Niżej piszesz o samochodzie za 100 tys., są
    > też takie za 30-35 tys., też można się nimi przemieszczać.
    > Dlaczego wydanie dodatkowych pieniędzy, które przyniosą w przyszłości
    > korzyści, to wtopa, a przepłacanie za dupowóz, to hiper-mega przemyślana
    > inwestycja?

    To jest cena "komfortu" w perspektywie 5-7 lat.
    Ten przykład jest zupełnie nieadekwatny do "wtopy" z założeniem, że będę
    miał spokój przez kolejne 15-20 lat.

    > A to już mocno indywidualna sprawa, do tej pory udało mi się sprzedać
    > kilka nieruchomości i zawsze z zyskiem, mniejszym lub większym, ale
    > jednak.

    Jeśli tak planujesz to OK. W wątku pisałeś, że warto teraz wydać więcej xx
    PLN aby mieć małe koszty za xx lat. To jest dla mnie bzdura i do tego się
    odniosłem.

    > I w czym trzymać, te rezerwy finansowe?

    Metale szlachetne, zasoby są ograniczone a potrzeby rosną.

    TG