  • Data: 2010-01-05 21:19:25
    Temat: Re: Ogladacie snieg na dachach??
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hi07ko$ck1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    >. Kiki pewnie na moim miejscu juz by demontował poddasze. Ja lub kolejny
    >wlascicel mego domu za kilka lat opiszemy jak sytuacja wyglada.

    No mam jeszcze 2 narożne pokoje do rozebrania skosów od środka i zrobienia
    izolacji od nowa.
    Po prostu jest w nich zimno.

    Jak sam sobie ociepliłem garderobę własnymi rękami to w tym pomieszczeniu
    jest najcieplej ze wszystkich.
    Folię paroszczelną kleiłem też do ścian klejem takim z tuby. Żeby się strugi
    nie przedostawały.

    I jest super.