  • Data: 2020-01-15 19:59:51
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Pasja do "postrzelania ze wszystkiego co działa"?
    > Powinieneś pójść do lekarza specjalisty. Nim będzie
    > za późno. Dla otoczenia. Bo to się zwykle tak zaczyna...
    > Od postrzelania ze wszystkiego co działa, do postrzelania
    > do wszystkiego co się rusza. Jak dzik.
    >
    > https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/190929716-Syn-zastrz
    elil-ojca-Wzial-g
    > o-za-dzika.html
    >
    > Że już o Breiviku nie wspomnę i jego pasjach.

    Nie przesadzajmy. Strzelanie jest fajne. Probowałem w zyciu kilka razy i
    rozumiem ze to moze być pociągające.
    Tak samo jak szybkie samochody, szybki seks itd :)

    Nie kupiłem sobie jednak broni a autem jezdze powoli bo rozumiem, ze to
    niesie za soba okreslone ryzyka. ale wszystkiego sobie w zyciu nie mozna
    odmawiac ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"