  • Data: 2020-01-15 23:58:54
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2020 o 20:39, Marcin N pisze:

    > Mój husky się nie podkopuje i nie ucieka, bo JEST WYBIEGANY. Husky powinien robić
    > co najmniej 40 km tygodniowo, to potem mu się nie chce wędrować.

    Jeśli i Ty robisz te 40 km na własnych nogach, to tylko
    pozazdrościć. Wczoraj jadąc samochodem z jednym z moich
    psów, widziałem biegnącą chodnikiem dziewczynę. Przed nią
    biegły dwa husky, przypięte do pasa dziewczyny. Piękny
    widok. Gdybym był młodszy i młodsze miał psy, też bym
    uprawiał canicross. :)