    From: przemeq <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Date: Mon, 26 Sep 2011 11:40:59 +0200

    1. Jak robi sam to koszt nie może przewyższyć kosztów firmy z fakturami
    i rachunkami no tak na logikę ( jego koszt 77 zł za mb).
    2. Nie doniósł jeszcze faktur, a jak faktur ni ma, to kasy ni ma. Każdy
    wie że odliczmy różnice z VAT przy budowie niby grosze ale zasady są
    3. Nie poinformował mnie przed rozpoczęciem budowy o kosztach np
    robocizny jaką sobie życzy, abym podjął światłą decyzje, wiedział za ile
    robi ogrodzenie u mnie firma i bym powiedział że te cholerne 30 m też
    zrobią robiąc całe moje ogrodzenie. (firma mi bierze 55 zł za mb)
    Nie lubię jak ktoś mnie stawia pod faktem dokonanym i pali gupa.
    4. Co z gwarancja na ogrodzenie nie uśmiecha mi się słuchać że naciąg
    pękł czy drutowi coś się stało firma daje gwarancje minimum 2 lata

    Przemeq