    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewanie podłogowe Pilne !
    Date: Mon, 1 Aug 2011 12:17:07 +0200

    > Dziś przestawię je na trójkę ...
    >
    > Jak zobaczyć czy jest przepływ na rotametrze ? Czy będzie on "zalany" wodą
    > jak
    > będzie przepływ czy pusty ?
    >
    > Spróbuję jeszcze odpowietrzyć dodatkowo ...

    Odpowietrz koniecznie, mi tez mowili ze odpowietrzone :)
    i tez automatyczne niby są.

    i prawie pompkę zatarłem tak gorąca była, ze ledwo dotknac się dało ją.

    Ja zawsze na 1 biegu mam u siebie.

    Na rotametrach masz cyferki oznaczające przepływ wody
    przynajmniej być powinny, jak były zapowietrzone mimo, ze dawalem wyższy
    bieg
    pompki nic nie zmieniało się, jak udało się odpowietrzyć to spreżynki się
    skurczały
    i widać było, i słychac ze płynie szybciej woda, pokazując na rotametrach
    przepływ.
    Dadjąc bieg np na 3 przykurczały się bardziej, jak u ciebie to wygląda?
    moze model podaj i firme albo fotkę daj.