  • Data: 2019-04-25 08:54:55
    Temat: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Apr 2019 11:52:14 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Ale to naprawdę wymaga wysiłku, zwłaszcza dla starszej osoby taki etat palacza.

    Moi rodzice też zwątpili, po 3 latach palenia w kominku jako jedynym źródle
    ciepła w domu. Gazu (ale także instalacji CO w domu) nie było więc dali mi
    się namówić na multisplita. No i grzeją taniej niż drewnem, a palcem nie
    kiwają. Kominka w tym sezonie nie odpalili ANI RAZU.

    --
    Pozdor
    Myjk