  • Data: 2018-11-26 22:43:27
    Temat: Re: Okap kuchenny - cichy.
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 17:11, Maciek pisze:

    > Zamiast nowego okapu zainwestować w bloczki i klej. Zamurować kuchnię i
    > wstawić drzwi.
    > Codziennie pluje sobie w brodę, że tego nie zrobiłem na etapie wykańczania.

    Kurcze, przynajmniej mogłeś, a jak kupowałem mieszkanie to "moda" chora
    na otwarte kuchnie w których nie powinno się nic robić a tylko powinny
    być i pokazywać gościom ile to kasy mamy. Chociaż słupek postawiłem aby
    zasłonić.
    Jak będę się budował kuchnia wpisdu będzie odgrodzona od reszty, bo to
    chore jest siedzieć i oglądać TV przy bulgoczącym obok bigosie i
    syczącym czajniku na wodę.

    --
    Irokez