  • Data: 2018-11-27 08:32:15
    Temat: Re: Okap kuchenny - cichy.
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 14:45, Bolko pisze:
    > Powoli modyfikuje swoje mieszkanie tak żeby było jak ja chce.
    > Mój okap kuchenny ma już dziesięć lat.
    > I robi się coraz głośniejszy.
    > Jest głośniejszy nawet od projektora :)
    > Da się coś zrobić?

    jeżeli to prywatny dom i prywatny komin wentylacyjny to możesz zrobić
    jak ja.
    Z okapu typu wysuwana szuflada usunąłem wentylator, a na kominie
    zainstalowałem wentylator wyciągowy
    http://dospel-comfort.com/oferta_szczegoly_ind.php?i
    d_kat=3&tablica=wentylatory_dachowe&kategoria=specyf
    ikacja&kraj=pl

    Wysunięcie szuflady włącza wiatrak na dachu i w kuchni cicho