  • 1. Data: 2018-11-26 14:45:52
    Temat: Okap kuchenny - cichy.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Powoli modyfikuje swoje mieszkanie tak żeby było jak ja chce.
    Mój okap kuchenny ma już dziesięć lat.
    I robi się coraz głośniejszy.
    Jest głośniejszy nawet od projektora :)
    Da się coś zrobić?

  • 2. Data: 2018-11-26 15:02:00
    Temat: Re: Okap kuchenny - cichy.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 14:45:54 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Powoli modyfikuje swoje mieszkanie tak żeby było jak ja chce.
    > Mój okap kuchenny ma już dziesięć lat.
    > I robi się coraz głośniejszy.
    > Jest głośniejszy nawet od projektora :)
    > Da się coś zrobić?

    Bora kuchnie kupić

  • 3. Data: 2018-11-26 15:04:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 14:45:54 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Jest głośniejszy nawet od projektora :)
    > Da się coś zrobić?

    Kupić głośniejszy projektor? :P

    L.

  • 4. Data: 2018-11-26 15:16:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 14:45, Bolko pisze:
    > Powoli modyfikuje swoje mieszkanie tak żeby było jak ja chce.
    > Mój okap kuchenny ma już dziesięć lat.
    > I robi się coraz głośniejszy.
    > Jest głośniejszy nawet od projektora :)
    > Da się coś zrobić?

    Wentylator kanałowy gdzieś wyżej, dalej.
    A okap tylko bierny (bez używania jago turbiny).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-11-26 17:11:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2018 05:45:52 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Da się coś zrobić?

    Zamiast nowego okapu zainwestować w bloczki i klej. Zamurować kuchnię i
    wstawić drzwi.
    Codziennie pluje sobie w brodę, że tego nie zrobiłem na etapie wykańczania.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-11-26 17:21:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.11.2018 14:45, Bolko pisze:

    > Powoli modyfikuje swoje mieszkanie tak żeby było jak ja chce.
    > Mój okap kuchenny ma już dziesięć lat.
    > I robi się coraz głośniejszy.
    > Jest głośniejszy nawet od projektora :)
    > Da się coś zrobić?

    Wyrzucić wentylator a okap podłączyć do wysokiego komina -
    będzie cug aż miło. Projektor też wyrzucić przy okazji
    i napawać się błogą ciszą.

  • 7. Data: 2018-11-26 22:43:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 17:11, Maciek pisze:

    > Zamiast nowego okapu zainwestować w bloczki i klej. Zamurować kuchnię i
    > wstawić drzwi.
    > Codziennie pluje sobie w brodę, że tego nie zrobiłem na etapie wykańczania.

    Kurcze, przynajmniej mogłeś, a jak kupowałem mieszkanie to "moda" chora
    na otwarte kuchnie w których nie powinno się nic robić a tylko powinny
    być i pokazywać gościom ile to kasy mamy. Chociaż słupek postawiłem aby
    zasłonić.
    Jak będę się budował kuchnia wpisdu będzie odgrodzona od reszty, bo to
    chore jest siedzieć i oglądać TV przy bulgoczącym obok bigosie i
    syczącym czajniku na wodę.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2018-11-27 08:32:15
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 14:45, Bolko pisze:
    > Powoli modyfikuje swoje mieszkanie tak żeby było jak ja chce.
> [...]
    jeżeli to prywatny dom i prywatny komin wentylacyjny to możesz zrobić
    jak ja.
    Z okapu typu wysuwana szuflada usunąłem wentylator, a na kominie
    zainstalowałem wentylator wyciągowy
    http://dospel-comfort.com/oferta_szczegoly_ind.php?i
    d_kat=3&tablica=wentylatory_dachowe&kategoria=specyf
    ikacja&kraj=pl

    Wysunięcie szuflady włącza wiatrak na dachu i w kuchni cicho

  • 9. Data: 2018-11-27 08:43:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > Jak będę się budował kuchnia wpisdu będzie odgrodzona od reszty, bo to
    > chore jest siedzieć i oglądać TV przy bulgoczącym obok bigosie i

    Ale w czym problem, zawsze może zamknąć.
    Ja miałem prawie zamkniętą a teraz mam otwartą.
    I bardzo sobie chwale. Ale mam małe dzieci
    i z żoną lubimy widzieć co się dzieje.
    Za 10-15 lat znowu się ją zamknie.

    Nie możesz kupić kilku płyt i jej zamknąć?
    Czy po prostu ci się nie chce?