  • Data: 2009-11-30 21:27:09
    Temat: Re: Określenie kosztu sufitu podwieszanego
    Od: Legato <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 18:44, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Zapytaj tego ktory podał cene 30zł co wchodzi w zakres prac.
    > Tu Tobie nikt dokladnie nie odpowie bo niby skąd mamy wiedzieć.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    I tu własnie mam problem.
    Bo jedni wykonawcy mowią, że owe 30 zł to cena za wykonanie gotowego
    pod malowanie "bo tak się liczy" mówią
    a inni do tego doliczają sobie jeszcze narożnik + obróbka.

    Przepraszam za nieścisłośc, ale dlatego moje pytanie było bardziej
    skierowane do wykonawców niż do zleceniodawców.

    Jak podajecie cenę klientowi to co ona zawiera ?

    Pozdrówka