  • 1. Data: 2013-04-24 18:46:52
    Temat: Ościeżnica regulowana a drążek rozporowy
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów próbował montować drążek rozporowy (do
    podciągania) na zwykłej ościeżnicy regulowanej? Akurat w moim przypadku
    jest to Classen.

    Te ościeżnice nie wyglądają na tyle solidnie, żeby zamontować na nich
    drążek, ale być może dramatyzuję? Nie połamie się toto?

    Chodzi dokładnie o taką ościeżnicę (strona www losowa):
    http://zywiec.olx.pl/oscieznica-regulowana-classen-2
    20-240-orzech-90l-iid-95444846

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2013-04-24 19:30:31
    Temat: Re: Ościeżnica regulowana a drążek rozporowy
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-24 18:46, wolim pisze:
> [...]
    >
    > Te ościeżnice nie wyglądają na tyle solidnie, żeby zamontować na nich
    > drążek, ale być może dramatyzuję? Nie połamie się toto?

    Ja tam Classena kupiłem nieregulowanego i jak to się kurde badziewiasto
    zachowywało podczas montażu... reszta ościeżnic DRE i nie ma porównania.
    Stała grubsza, a regulowana.. hmm.. chyba bym się bał.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-04-24 22:31:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 18:46:52 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów próbował montować drążek rozporowy (do
    > podciągania) na zwykłej ościeżnicy regulowanej? Akurat w moim przypadku
    > jest to Classen.

    Balbym sie :) Lepiej znajdz miejsce na takie cus np.:

    http://allegro.pl/drazek-do-podciagania-do-sciany-st
    alowy-masywny-i3186337735.html

    Jak nie chcesz sobie karku skrecic ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-04-24 23:06:27
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-04-24 22:31, Adam pisze:

    > Balbym sie :) Lepiej znajdz miejsce na takie cus np.:
    >
    > http://allegro.pl/drazek-do-podciagania-do-sciany-st
    alowy-masywny-i3186337735.html

    > Jak nie chcesz sobie karku skrecic ;)

    Nie ma szans. Myślałem o tym, ale ściany mam z najlżejszego Ytonga. Nic
    się w tym nie trzyma :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-04-25 00:54:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 23:06:27 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Nie ma szans. Myślałem o tym, ale ściany mam z najlżejszego Ytonga. Nic
    > się w tym nie trzyma :)

    He! To jest wlasnie ogromna wada ytongow wszelakich... Ale probowales serio
    specjalnych kolkow jakichs? Ja mam takie cos na 8-miu kolkach (coprawda w piwnicy w
    bloczkach betonowych ;) i atom tego nie ruszy! W porothermie na ktory tak wszyscy
    narzekaja tez wystarcza kolki wszechstronne i mozna wieszac wszystko bez wyjatku,
    ostatnio krecilem male kolki fi6 (dlugosci ~3cm) i na jednym moglbym sie bez problemu
    powiesic :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-04-25 00:57:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 23:06:27 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Nie ma szans. Myślałem o tym, ale ściany mam z najlżejszego Ytonga. Nic
    > się w tym nie trzyma :)

    Aha - dodam jeszcze ze ja mam bardziej taki:

    http://allegro.pl/drazek-do-podciagania-6-chwytow-na
    jmocniejszy-300k-i3175453035.html

    Zobacz nizej na zdjecia - 8 kolkow (3 u gory, 3 na dole i po jednym po bokach) - no
    nie sadze zeby nie dalo sie tego nawet w najslabszym ytongu powiesic sensownie!:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.