  • Data: 2020-09-07 22:48:16
    Temat: Re: PLC a elektrozawory
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę. Ale alo - drogi panie - my tu zaczęliśmy od postu myjka który próbuje coś
    wyskrobać w domowej instalacji. A nie rozważamy co jest sensowne w komercyjnej linii
    produkcyjnej. Z serwisem, gwarancjami itd.

    To może ja już się pogubiłem. Pisałem że dobrze jest zrobić samemu,
    małym kosztem, jak się jest hobbystą. Wyskoczyłeś z zadaniem typu profi,
    a później piszesz drogo bo samemu taniej, no to przestałem już ogarniać
    o czym piszemy :(
    Mam jednak wrażenie, że wszyscy czujemy różnice i doskonale zdajemy
    sobie sprawę jakie są plusy i minusy obu podejść. To co, EOT?

    Miłego.
    Irek.N.