  • 111. Data: 2020-02-11 20:35:35
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem jak się zakończyło, wiem jak się zaczęło. Ostatnio pokazują w TV sprawy
    które się zaczęły o jakieś gowno i ludzie nie dozyli zakończenia. Na dodatek umierali
    w biedzie chociaż byli winni kilka czy kilkanaście tysięcy. W jednej komornik
    sprzedał na licytacji drogi samochód za połowę ceny paliwa jaka była w baku.

  • 112. Data: 2020-02-11 20:44:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Nie wiem jak się zakończyło, wiem jak się zaczęło

    Bystrzak jesteś.
    Znajdziesz i przeczytasz

  • 113. Data: 2020-02-11 21:10:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/02/2020 09:31, Janusz wrote:
    > Powiedz z jakiej choinki się urwałeś?

    Z takiej:

    On 10/02/2020 19:46, Adam Sz. wrote:
    [...]We wniosku wybrałem rozliczenie roczne z prognozami płatnymi co 2
    miesiące[...]

    Najwodczniej Adam podpisał umowę z cyklem rocznym i jakiąś formą
    kredytowania energii.

    > Prosument ma okres rozliczenia roczny i jest to zapisane w USTAWIE!!!

    Ojejkujejku. Może jednak zamiast wchodzić z brudnymi butami wykrzykując
    banały zainteresowałbyś się najsampierw o co chodzi.

  • 114. Data: 2020-02-11 21:11:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/02/2020 17:59, Budzik wrote:
    > Swiadomosc o tym, ze dzieki niemu troche co2 nie zostalo wyemitowane do
    > atmosfery jest w sumie bezcenna.

    Bo stal w postaci grzejników rośnie na drzewach :D

  • 115. Data: 2020-02-11 21:13:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie interesuje mnie jak się zakończyło. Pamiętam że dorosły facet popłakał się w TV.
    Był szlachetny bo zamiast zgodnie z prawem zamiast wyrzucić coś na śmietnik dawał to
    biednym i możliwe że głodnym ludziom. Płatnik vatu bez odprowadzenia podatku nie może
    nic nikomu darmo dać jeśli jest to związane z jego dzialanoscia, nawet sobie. Kupując
    instalacje FV na firmę i odpisując sobie VAT stwarza sytuację że nie może korzystać z
    nadmiarowego prądu do zastosowań innych niż w firmie. Facet napisał że nieodpłatne i
    płatne przekazanie w przypadku płatnika vatu powoduje obowiązek zapłacenia vatu od
    wartości przekazanej rzeczy czy usługi. Przekonał się o tym piekarz dający darmo
    biednym chleb.

  • 116. Data: 2020-02-11 21:13:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/02/2020 09:39, Kris wrote:
    > Masz pojęcie o czym piszesz?

    Tak, o jakiejś umowie z predykcją zużycia którą podpisał Adam, z
    rozliczaniem co 2 miesiące.

    Pozwól, o nieuważny czytelniku usenetów, że zacytuje samego Adama Sz:

    "Podpisałem umowę na rok, wpisałem, że prognozuje zużycie 2400kWh / rok
    i za tyle mnie przez rok liczą"

    Nie, nie liczę że Ci teraz głupio.

  • 117. Data: 2020-02-11 22:07:39
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    > Mnie to wisi i powiewa. Dalem jako ciekawostkę. Uważasz że jest inaczej niż facet
    napisał, twoja sprawa. Pamiętasz piekarza co darmo chleb dawał do fundacji czy nie
    znasz sprawy?

    a Ty nadal swoje, jaki uparciuch, a prosiłem żebyś czytał ze zrozumieniem

    autor tekstu ma 100% racji, ale to Ty źle odczytujesz i interpretujesz
    jego słowa.
    Może kilka wątków na raz to za dużo więc może po jednym pytaniu ?

    Akcyzę płacimy od produkcji czy od pobranej energii ?
    Autor i ja twierdzimy, że od pobranej - Ty, że od produkcji

    czekam na odpowiedź, tylko nie komplikuj, odpowedz prosto i czytelnie,
    jak jest Twoim zdaniem ?

  • 118. Data: 2020-02-11 22:12:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Nie interesuje mnie jak się zakończyło.

    Zainteresuj sié. Poczytaj
    Daj znać co wyczytałeś.

  • 119. Data: 2020-02-11 22:51:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Panie pilocie dziura w samolocie. Trochę do tyłu jesteś bo z akcyza sprawa się
    wyjaśniła i załóżmy że kilka dni temu przyjąłem do wiadomości co z nią jest. W
    międzyczasie pojawiła się w pewnych warunkach sprawa vatu. Panie lotniku dziura w
    nocniku. Żeś się popisał bystroscia, pogratulowac.

  • 120. Data: 2020-02-11 23:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Bo stal w postaci grzejników rośnie na drzewach :D

    Grzejniki sa potrzebne niezaleznie od tego czym grzejesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,