  • Data: 2017-12-08 14:07:19
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-08 o 08:23, sk pisze:

    > Na takich "inteligentnych" propagandystów mam dobry sposób. Dam ci
    > moje prywatne 500+, ale oczywiście według tego samego "biznes planu",
    > który stosuje rząd. Możesz nawet dostać każdą większą kwotę. Piszesz
    > się na to? I wytłumacz inteligentnie dlaczego nie chcesz :)

    Różnica jest taka, że to nie są Twoje prywatne pieniądze, a składamy się
    na 500+ wszyscy, tyle tylko, że jakaś część jest beneficjentem tego
    programu. A że "większość" zadecydowała, że taki sposób podziału im się
    podoba, to mamy to co mamy.

    Mnie wcześniej i teraz Stadion Narodowy nie był potrzebny do szczęścia
    ale też się na niego składałem, i tak można by wymieniać w nieskończoność.