  • Data: 2017-12-08 12:29:50
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 11:07:01 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Bo skoki to sie z pisem kojarzą, ale duża ich cześć, i to własnie te
    > przekręciarskie, nie miały z nim nic wspólnego a wręcz przeciweni -z ludzmi
    > od WSI. Ale skróty myslowe są takie pis=skok=przekręt

    Może i tak, dużo tego było. A Bierecki i koledzy to raczej pis.
    Jak będzie czas się dokształcić w temacie to pogadamy, tak czy siak
    jak dla mnie to jest to jedna banda koleżków niezależnie od opcji,
    jedni drugim ręce myją i czasem posadzą jakąś płotkę ku uciesze gawiedzi.
    Niejaki Dubieniecki też sobie wolno hasa, choć miał być w ciupe.

    Nie śledzę tych afer na bieżąco więc nie wiem, ale wykazywanie entuzjazmu
    że oto właśnie zaczęli łapać złodziei jest jak dla mnie naiwnością.

    L.