    Subject: Re: Palenie płyt w piecu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <17w80ap08j81q$.dlg@myjk.org> <5a27ce23$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <18awzf3gx8qrn$.ujgwdkrxszwr.dlg@40tude.net>
    <5a27f392$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1bkkdv4kipfpx$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <1...@m...org> <1...@t...com>
    <7g6o3cq33urd$.dlg@myjk.org> <1...@t...com>
    <5a412b3f$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 25 Dec 2017 19:49:10 +0100

    W dniu 2017-12-25 o 19:19, l...@g...com pisze:
    > Wartościujesz i dzielisz na sorty.
    > Znam inżynierów, którzy by mieli problem z wymianą koła w samochodzie i absolwenta
    zawodówki górniczej( kiedyś był to najgorszy typ szkoły zawodowej) ogarniającego
    bardziej skomplikowane tematy komputerowe.

    Ja także znam. Miałem kiedyś pracownika, który ledwo ukończył zawodówkę.
    Ściągnąłem go do mojego działu, bo znałem jego wartość, a był świetnym
    elektronikiem i informatykiem. Jak czegoś nie byli w stanie zrobić
    koledzy, inżynierowie i magistrowie to robotę ogarniał właśnie tamten.
    Jak trzeba było ogarnąć na szybko jakiś temat np. programowanie to on
    siadał na d.... i w krótkim czasie ogarniał dany język programowania i
    rozwiązywał problemy.

    Zmusiłem go w końcu, aby ukończył technikum, bo tam, gdzie pracowałem
    takie było minimalne, wymagane wykształcenie. Ledwo co je ukończył, bo z
    przedmiotów humanistycznych był cienki. Nie będę ukrywał, że nawet
    użyłem swoich koneksji i nie mam z tego powodu żadnych wyrzutów, bo
    wiem, że był tego warty.

    Wartościuję ludzi i dzielę na sorty, ale nie wg dyplomów, a wiedzy i
    umiejętności.

    Problem niestety jest tylko w tym, że choćby ten chłopak po zawodówce
    miał wiedzę 1000 razy większą od tych magistrów i inżynierów to z tamci
    "spijali śmietankę" i liczyli się z nimi wszyscy, a robotę odwalał ten
    chłopak i jemu podobni. Dlatego też dyplomy są potrzebne, bo tak
    funkcjonuje nasze społeczeństwo.