  • Data: 2012-03-20 22:39:13
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Po dyskusjach z takimi, przychodzi mi tylko jedna myśl: "po cholerę
    > my oddajemy tę wiedzę za bezcen takim palantom, którzy i tak nie
    > docenią tego, że sami zdobywaliśmy ją latami w szkole i poza nią,
    > ślęcząc nad literaturą, grzebiąc w internecie, jeżdżąc na kursy,

    Widzę ze powoli to z ciebie wychodzi zwykły palant!
    Nikt cię nie zmusza nic nikomu ujawniać, zastanawiam się tylko co tutaj
    robisz, trolujesz jak niejaki Dyjor?
    żalisz się że ktoś nie potrafi docenić twoich rad (zresztą nie wiem jak
    docenić, przelewem na konto?) a sam dostałeś cenną radę i informację której
    nie był byś nawet w stanie zrozumieć, czy sam zdobyć i też tego nie
    doceniłeś!