    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palnik do spawania/cięcia i tym razem ja pytam na końcu...
    Date: Sun, 25 Mar 2012 19:42:16 +0200
    <jkhdqm$2aa$1@node2.news.atman.pl> <jkir47$5a4$1@inews.gazeta.pl>
    <4f6d0ab4$1$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkjv36$602$1@inews.gazeta.pl>
    <4f6f2bda$1$1274$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f6f2bda$1$1274$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znowu mijasz się z prawdę, bo nie jesteś my kolegami, natomiast twoje
    > wypadki mnie nie dziwią, znam masę podobnych ludzi co nawet żelazkiem
    > potrafią sobie zrobić krzywdę, a nawet wbijanie gwoździ jest
    > niebezpieczne.

    Skoro nie jesteśmy to jakim prawem zwracasz się do mnie na "ty"? :)
    Bądź Kolego konsekwentny. Ponadto zwroty bezpośrednie do osób (Ty, Ciebie,
    Twoje, Pan itp.) przyjęło się pisać z dużej litery jako oznaka szacunku.
    Ciekawe czy w Twoim przypadku jest to brak wychowania, czy też przejaw
    wyjątkowego braku szacunku do innych?

    > Taaaa, metal zaczyna się palić od zapłonu włosa czy grama tłuszczu ha ha
    > ha!!!
    > Żeby przepalić metal tlenem to trzeba go najpierw solidnie podgrzać
    > palnikiem acetylenowi-tlenowym a nie chlapnąć kroplą tłuszczu i psiknąć
    > tlenem, ale dzieciaki pewnie łykają te twoje bajeczki;)

    Dla Ciebie zapewne nie ma różnicy pomiędzy ciśnieniem 150-250bar, a
    ciśnieniem kilu bar i mniejszym?
    Myślę, że dalsze dyskutowanie z Tobą to strata czasu.