  • Data: 2019-07-01 11:49:10
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 11:44:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Z ciekawości na stronie Energa podałem dane swojego budynku itp żeby mi
    przedstawili oferte na panele FV
    > Przysłali:
    > "Na podstawie informacji dotyczącej zużycia prądu zawartej w ankiecie ENERGA, oraz
    danych zebranych podczas rozmowy telefonicznej z naszym partnerem technologicznym
    (firma T&T) przesyłam wstępną wycenę na instalacje fotowoltaiczną - 5,04 kWp w dwóch
    wariantach:

    > Oferta komfort: niemieckie panele Bauer Solartechnik 280 W - 20 lat gwarancji na
    produkt, inwerter SAJ Suntrio Plus 5K - 10 lat gwarancji,
    > Oferta standard: panele Trina Solar 280 W - 10 lat gwarancji, inwerter SAJ Suntrio
    Plus 5K - 10 lat gwarancji."

    > http://i66.tinypic.com/27yyh7b.jpg
    > http://i63.tinypic.com/4ftm9y.jpg
    > http://i68.tinypic.com/e7yq04.png
    >
    > Raczej się nie zdecyduje bo zbyt długo na zwrot bym musiał czekać ale pod dyskusję
    warto ofertę może podać.
    http://i63.tinypic.com/2co4n6p.jpg