  • Data: 2019-07-01 15:15:26
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 1 Jul 2019 14:58:30 +0200 (GMT+02:00), lleeoo

    > Jak będziesz szukać kogoś do zapełnienia kontenera to daj znać,

    Taki był plan aby chętnych poszukać do kontenera. Niemniej...

    > też przerobiłem temat Chińczyków tyle tylko jak zaproponowałem
    > znajomy, to każdy się krzywił, lepiej zapłacić w Polsce 3x tyle.

    ...właśnie rzecz w tym że wcale w PL się 3x tyle nie zapłaci za SAM SPRZĘT.
    Instalator może dostać ceny zbliżone lub niewiele większe niż jak się
    samemu pociągnie taki mały kontener (dla przykładu na wspomnianym falowniku
    Growatta do instalacji 10kW jest 1000 zł różnicy w stosunku do ceny jaką ja
    widzę na stronach, zapewne w detalu). Do tego przy lokalnym zakupie nie
    trzeba się przejmować gwarancją, bo wszystko jest na miejscu. A z
    chińczykiem to wiadomo jak jest. Egzekwowanie czegokolwiek to droga przez
    mękę i przy jednym kontenerze w zasadzie trzeba ew. uszkodzenia na straty
    rozpisać, bo nie dośle uszkodzonego zamiennika bez kontenera. Jak ktoś co
    jakiś czas bierze kontener to jest oczywiście łatwiej, ale to nie ta
    sytuacja.

    Tak czy siak jedyną opcją, żeby sobie _wyraźną_ przewagę cenową nad
    lokalnym rynkiem wyrobić, jest tutaj spadek ceny dolara. No i oczywiście
    instalator który nie zedrze przy okazji. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk