  • Data: 2019-07-01 15:20:13
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 15:00:08 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Może dla Ciebie dziwne dla mnie nie.

    Ale dziwna

    > Ok, to teraz włóż na procent tą kasę i policz zyski za 10 lat.

    Po 10 latach miałbym kase + odsetki za 10 lat,
    W wersji z panelami po 10 latach dopiero cała kasa wraca do mnie(w tempie 240zł
    miesiecznie)

    > Ale to Ty kupujesz na raty, ja nie.

    Ja tez nie kupie na rayty
    A Ty skoro masz gotówkę na wyłożenia to załóż na potrzeby tej dyskusji ze pożyczasz
    ja od siebie na 10 lat i wraca do Ciebie w tempie(w przybliżeniu) 1/100 kapitału
    miesięcznie przez 10 lat

    > Powiem krótko bzdura, grzanie PC wychodzi taniej niż gazem i to
    > znacznie,

    Nie napisałem że wychodzi drożej. Bo pewnie latem wyjdzie taniej
    A teraz podaj ile pompa kosztuje i ile miesiecznie zaoszczędzisz grzejać CWU PC
    zamiast gazem i policz jak długo PC będzie się Tobie zwracać
    a jak będę
    > prosumentem i będę grzał swoim prądem to juz w ogóle bajka.

    Za który to "swój" prąd musisz wyłożyć na początku np 25tys i odbierać je przez 10
    albo dłużnej lat
    I o ile zima prąd z FV zużyjesz w 100% zapewne o tyle latem będziesz oddawał jako
    prosument nadwyżki płacąc za ich magazynowanie 20% i mając nadzieję ze przez 10lat
    urzędasy nic nie zmienia w tym temacie.