  • Data: 2019-07-01 15:00:06
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-01 o 12:50, Kris pisze:

    > Kolejny watek gdzie troche dziwnie liczysz(wcześniej o PC do chłodzenia)
    Może dla Ciebie dziwne dla mnie nie.

    > Trochę inaczej to liczę
    > Niby ta instalacja ma mi wytworzyć rocznie tyle energi ile zużywam do tej pory
    > Czyli wykładam dzisiaj 25 tysi co miesiąc średnio odzyskuję 240zł więc po ok 10
    latach jestem na ZERO- odzyskałem swoje 25tys. I to pod warunkiem że miałem gotówkę.
    Bo gdy dzisiaj pożyczę 25tys to doliczając odsetki na zero wyjdę jeszcze później.
    > Dopiero wiec od 11 roku pojawią się dla mnie jakieś zyski(240zł miesięcznie)
    Ok, to teraz włóż na procent tą kasę i policz zyski za 10 lat.

    > Dolicz "raty" za panele i raty za PC i tak różowo nie będzie
    Ale to Ty kupujesz na raty, ja nie.

    > CWU grzana czystym prądem to pewnie ok 100zł miesięcznie(potrzeba do tego grzałki
    za 200zł)
    > PC dzięki której latem tą CWU będziesz miał za 30zł. Zimą pewnie i tak grzanie CWU
    gazem wyjdzie taniej jak PC
    Powiem krótko bzdura, grzanie PC wychodzi taniej niż gazem i to
    znacznie, a jak będę
    prosumentem i będę grzał swoim prądem to juz w ogóle bajka.

    --
    Janusz