  • Data: 2018-10-17 17:10:45
    Temat: Re: Panele słoneczne - o co pytać
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 października 2018 16:22:55 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
    > Tutaj koszt całkowity instalcji wychodzi faktycznie 35tyś, reszta to
    > odsetki dla banku - dokładna kwota do wyliczenia jak przystąpie do
    > konkretów.

    To sporo biorą, 5380 za kW. Jaki to rejon kraju?
    I nadal nie wiadomo na jakim sprzęcie...

    > Tak naprawdę, to gdyby nie było tej gwarancji to bym się tym nie
    > zainteresował, a tak, to chciałem poznać opinię innych.

    Ja bym poszukał tańszej oferty montażu i zobaczył, jak wyglądają warunki kredytu
    gotówkowego 30 tys. na 10 lat, takiego branego w swoim banku. Bo według
    mnie 30 tys. to max co warto dać za taką moc, montując firmą zewnętrzną.

    L.