  • Data: 2010-02-27 15:27:25
    Temat: Re: Patelnia do smazenia miesa, warzyw i ryb
    Od: AA <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, Tefal, Tefal i jeszcze raz Tefal, ale od razu weź z pasującą pokrywką.
    > Jakie cechy? Na oko w sklepie to ich za bardzo nie ocenisz. Mnie w Tefalu

    Potwierdzam. Mialem kiedys Tefala - sluzyla regularnie ponad 4 lata.
    Potem kupilem jakas "dobra" i droga, produkcji gdzies na Balkanach -
    teflon zaczal schodzis po 2 miesiacach. Nastepnie przygoda z tanimi
    patelniami z Ikei - kilka miesiecy zycia.
    Znow mam Tefala - mala 2 lata, duza ponad rok - nie bede juz
    eksperymentowal z innymi.

    AA