  • 21. Data: 2013-05-27 11:44:16
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:knv9mi$tfa$1@node1.news.atman.pl...

    > A teraz to już nie tylko ja wiem ale wszyscy czytający grupę wiedzą
    > dlaczego sąsiedztwo Lawy wymaga ochrony

    Wszyscy w usenecie mieli szanse widziec jak popuszczasz w gacie.

  • 22. Data: 2013-05-27 11:58:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 02:20:03 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Weź pod uwagę że coraz większa liczba użytkowników korzysta z
    > googlegroups. Jest to ostatnio bardzo popularna, moim zdaniem
    > najwygodniejsza z pewnych względów forma dostępu do grup dyskusyjnych
    > więc może i warto w waszych mądrych czytnikach( skonfigurowanych pewnie
    > prawidłowo zgodnie z jakimiś tam normami z przed nastu pewnie lat)
    > wprowadzić zmiany aby nie śmieciły/krzaczyły na gogle groups.

    a niby czemu mam się dostosowaywać do kogoś kto ma gdzieś normy i dobre
    wychowanie? MS też miał to gdzieś w outlooku ale po latach się nauczył

    A odnośnie
    > śmiecenia- użytkownik Tami jakoś nigdy nic na temat budowania na grupie
    > pl.misc.budowanie nie napisał, śmieci tylko grupę swoimi uwagami na
    > temat kodowania i cytowania w goglegroups.

    co nie zmienia faktu, że to kogutek zepsuł kodowanie do tego mając
    gówniane sposoby cytowania. Co więcej większość ludzi piszących z GG
    potrafi poprawnie cytować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-05-27 12:05:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2013 11:58, masti pisze:

    > co nie zmienia faktu, że to kogutek zepsuł kodowanie do tego mając
    > gówniane sposoby cytowania. Co więcej większość ludzi piszących z GG
    > potrafi poprawnie cytować

    Googlegroups pewnie też się nauczy - tylko trzeba ich bombardować
    marudzeniem o wprowadzenie możliwości normalnej konfiguracji.

  • 24. Data: 2013-05-27 13:33:44
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 11:58:47 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]

    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    A chociażby dlatego że wymagasz ode mnie żebym dostosował się do Ciebie. czytnik
    google jest dobry. Minęły czasy komputerów atari i spectrum. 80 znaków w linii to
    raczej norma na współczesnych komputerach. Na dodatek nie ja psuję kodowanie. Czytnik
    jest na tyle kumaty że pobiera kodowanie z wiadomości na którą się odpowiada i sam
    podmienia żeby odpowiedź była czytelna dla poprzednika. Domyślnie ma wpisane poprawne
    nastawienia dla Polski. Czytnik GG doskonale spełnia rolę narzędzia do wysyłania i
    odbierania krótkich wiadomości tekstowych. Będzie coraz bardziej popularny bo ludzie
    coraz częściej korzystają z urządzeń innych niż komputery do wysyłania wiadomości. A
    na współczesnych małych komputerkach działa niewiele czytników wśród nich czytnik
    googla.

  • 25. Data: 2013-05-27 13:42:00
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 11:20:03 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    pl.misc.budowanie nie napisał, śmieci tylko grupę swoimi uwagami na temat kodowania

    Z ust mi to wyjąłeś. Chciałem sprawdzić jakie Tami ma osiągnięcia merytoryczne. Widzę
    że ująłeś mi pracy bo już nie muszę sprawdzać. Dobrze że jest net i grupy dyskusyjne.
    A źle że korzystają z niego jacyś niedowartościowani. W komunie było by im dobrze,
    zapisali by się do ORMO i pouczali by wszystkich.

  • 26. Data: 2013-05-27 15:24:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 04:33:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A chociażby dlatego że wymagasz ode mnie żebym dostosował się do Ciebie.

    dlatego, żę jak gdzieś przychodzisz to stosujesz się do reguł tam
    panujących. Mogę Ci nasrać na stół w czasie obiadu? Bo przecież tak jest
    wygodniej

    > czytnik google jest dobry.

    jest do niczego, chyba, że dla małolatów przyzwyczajonych do webowych
    forów

> [...]
    > nie ja psuję kodowanie. Czytnik jest na tyle kumaty że pobiera kodowanie
    > z wiadomości na którą się odpowiada i sam podmienia żeby odpowiedź była

    teoretycznie tylko twoje posty pokazują, ze robi to źle.

  • 27. Data: 2013-05-27 15:45:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 15:24:30 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > dlatego, żę jak gdzieś przychodzisz to stosujesz się do reguł tam
    >
    > panujących. Mogę Ci nasrać na stół w czasie obiadu? Bo przecież tak jest
    >
    > wygodniej
    Nie chciałbym być adwokatem Kogutka ale dlaczego Kogutek ma się dostosowywać do
    ciebie a ni odwrotnie. Kogutek jest takim samym użytkownikiem uesenetu jak inni, sam
    korzystam z googlegroups i nie mam problemów z czytaniem ani pisaniem. Ba nawet
    długaśne cytaty których nie tnie Kogutek gogle automatycznie zwija. Problemy mają
    jedynie osoby korzystające z super wypasionych czytników ustawionych wg nazwijmy to
    "norm" które powstały lata temu. Świat idzie do przodu również w usenecie sporo się
    zmieniło i może warto to zauważyć i się dostosować?
    > jest do niczego, chyba, że dla małolatów przyzwyczajonych do webowych
    > forów
    Zauważ że to Twoja opinia a coraz więcej osób korzysta z tego narzędzia przeglądając
    usenet. I nazywanie ich pogardliwie "małolatami..." nie za dobrze świadczy o poziomie
    Twoje kultury osobistej.Może napisze dlaczego ja się przesiadłem na gogle: Na grupy
    pisze z kilku komputerów a konto google fajnie wszystko synchronizuje, nie chce
    instalować zbytecznych programów, bawić się w ich konfigurację itp, a w niektórych
    miejscach z pewnych względów nawet nie mogę instalować dodatkowych programów.

    Jak już jesteś taki regulaminowy użytkownik usenetu to wypadałoby napisać "Twoje" a
    nie "twoje";))

  • 28. Data: 2013-05-27 15:59:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2013 15:45, Kris pisze:

    > Jak już jesteś taki regulaminowy użytkownik usenetu to wypadałoby
    > napisać "Twoje" a nie "twoje";))

    Bzdura. Zasady pisowni są jasne i wielkie litery stosuje się wyłącznie w
    celu zaznaczenia szacunku.

    A trudno mieć szacunek do kogoś, kto w wyświechtanym, śmierdzącym dresie
    wchodzi do opery i uważa to za wygodę i nowoczesność.

  • 29. Data: 2013-05-27 16:01:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 06:45:29 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Nie chciałbym być adwokatem Kogutka ale dlaczego Kogutek ma się
    > dostosowywać do ciebie a ni odwrotnie.

    nie do mnie a do panujących zasad opisanych w RFC

  • 30. Data: 2013-05-27 16:08:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 15:59:12 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > A trudno mie� szacunek do kogo�, kto w wy�wiechtanym, �mierdz�cym dresie
    >
    > wchodzi do opery i uwa�a to za wygod� i nowoczesno��.
    Jak to zwykle u Ciebie bywa porównanie z d..y wzięte.
    Wchodzisz na ogólnodostępną uniwersalna imprezę we fraku i domagasz się aby wszyscy
    staromodny frak tam nosili.
    Do opery podjeżdżasz nowoczesnym samochodem czy może starodawna dorożką?
    Zresztą wycofuję pytania- co ty byś w operze robił;) Nie ten poziom kultury.