    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pistolet do malowania scian i gładzi
    Date: Tue, 09 Feb 2010 14:46:20 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam!
    > Szukam na potrzeby domowe (wlasne) pistoletu do malowania scian. Mam dosc
    > porzadny kompresor i duze powierzchnie w domu do gruntowania i malowania.
    > Slyszalem ze jest cos takiego z mozliwoscia nawet zalozenia zewnetrznego
    > ssaka wkladanego bezposrednio do puchy z farba.
    > Czy ktos z Was moglby mi polecic czego i jakiej firmy szukac? Czy moge
    > malowac zarowno farbami akrylowymi jak i lateksowymi?

    Tak jak kolega podpowiedzial. Polecam malowanie walkiem. Idzie szybko jak sie ma
    wprawe to nie chlapie. Nie trzeba farby rozcienczac.

    Jak sie uprzesz to poszukaj sobie agregatow do malowania firmy wagner. Maja
    takie "swinki" do malowania pistoletem z wiadra ale kosztuja swoje a i tak masz
    szanse zachlapać sobie elementy ktorych nie chciales ubrudzic.

    --
    Lukasz Sczygiel