  • 1. Data: 2010-02-09 07:03:44
    Temat: Pistolet do malowania scian i gładzi
    Od: "JG" <j_a_r_o@(usun_to).interia.pl>

    Witam!
    Szukam na potrzeby domowe (wlasne) pistoletu do malowania scian. Mam dosc
    porzadny kompresor i duze powierzchnie w domu do gruntowania i malowania.
    Slyszalem ze jest cos takiego z mozliwoscia nawet zalozenia zewnetrznego
    ssaka wkladanego bezposrednio do puchy z farba.
    Czy ktos z Was moglby mi polecic czego i jakiej firmy szukac? Czy moge
    malowac zarowno farbami akrylowymi jak i lateksowymi?

    pozdrawiam JARO

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4849
    (20100208) __________

  • 2. Data: 2010-02-09 07:20:31
    Temat: Re: Pistolet do malowania scian i gładzi
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czy ktos z Was moglby mi polecic czego

    Wałka szukaj.

    Miałem pistolety i wywaliłem w diabły. Zapychają się i w ogóle same
    problemy, ale to były takie marketowe. Z wodą działały.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-09 13:46:20
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktos z Was moglby mi polecic czego i jakiej firmy szukac? Czy moge
    > malowac zarowno farbami akrylowymi jak i lateksowymi?

    Tak jak kolega podpowiedzial. Polecam malowanie walkiem. Idzie szybko jak sie ma
    wprawe to nie chlapie. Nie trzeba farby rozcienczac.

    Jak sie uprzesz to poszukaj sobie agregatow do malowania firmy wagner. Maja
    takie "swinki" do malowania pistoletem z wiadra ale kosztuja swoje a i tak masz
    szanse zachlapać sobie elementy ktorych nie chciales ubrudzic.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-02-09 14:22:25
    Od: "JG" <j_a_r_o@(usun_to).interia.pl>

> [...]
    > masz
    > szanse zachlapać sobie elementy ktorych nie chciales ubrudzic.

    Dzieki za odpowiedz.
    Wiec juz pisze w czym rzecz :
    Mam potezne poddasze praktycznie cale otwarte , bardzo duze polacie.
    Po malowaniu walkiem zawsze wychodza pasy! Nawet bardzo dobry malarz sie
    wypowiedzial ze ciezko bedzie walkiem..
    Jezeli chodzi o zachlapanie elementow to nie ma problemu , nie ma jeszcze
    podlog ani mebli. Jedynie jetki i okna musze zakleic.

    pozdrawiam JAREK

  • 5. Data: 2010-02-09 14:49:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 15:22:25 +0100, JG napisał(a):

    > Mam potezne poddasze praktycznie cale otwarte , bardzo duze polacie.
    > Po malowaniu walkiem zawsze wychodza pasy! Nawet bardzo dobry malarz sie
    > wypowiedzial ze ciezko bedzie walkiem..

    To chyba byl bardzo ch..owy malarz :)

    > Jezeli chodzi o zachlapanie elementow to nie ma problemu , nie ma jeszcze
    > podlog ani mebli. Jedynie jetki i okna musze zakleic.

    Porobisz sobie piekne zacieki, czy to z gruntu, czy z farby. Powodzenia.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-02-09 14:55:14
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    scream wrote:

    > To chyba byl bardzo ch..owy malarz :)

    zgadza się :)
    albo farba błyszcząca... ta cholera jest trudna do malowania
    mat jest bardzo odporny na umiejętności

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 7. Data: 2010-02-09 18:35:27
    Od: Marcin Bortkiewicz <m...@e...com.pl>

    Ci co sprzedają farby pewnie nieodpłatnie Ci wypożyczą.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2010-02-09 19:14:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 10:35:27 -0800 (PST), Marcin Bortkiewicz napisał(a):

    > Ci co sprzedają farby pewnie nieodpłatnie Ci wypożyczą.

    Profesjonalny pistolet kosztuje ponad 10 tysiecy, myslisz ze ktos wypozyczy
    za darmo? :)

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-02-09 20:59:13
    Od: "JG" <j_a_r_o@(usun_to).interia.pl>

> [...]
    > Czy ktos z Was moglby mi polecic czego i jakiej firmy szukac? Czy moge
    > malowac zarowno farbami akrylowymi jak i lateksowymi?

    Moge polecic! dzis kupilem Pistolet WAGNER z kopresorem model W665.
    Naprawde rewelacja! na potrzeby domowe - Swietne!
    Dzieki Łukasz, Wagner NAPRAWDE wymiata!

    pozdr JARO

  • 10. Data: 2010-02-09 21:25:28
    Od: Marcin Bortkiewicz <m...@e...com.pl>

    On 9 Lut, 20:14, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Może nie super profesjonalny, ale średniej półki na pewno. Jeśli
    jesteś zainteresowany to napisz czym i możemy sprawdzić.

    pozdrawiam
    Marcin