  • 1. Data: 2010-02-08 21:51:30
    Temat: odbiór kominiarski i audyt enrgetyczny
    Od: Adi Adi <a...@g...com>

    witam z jakimi kosztami się liczyć i gdzie najtaniej załatwic owe
    sprawy do odbioru domu?

  • 2. Data: 2010-02-09 07:14:43
    Temat: Re: odbiór kominiarski i audyt enrgetyczny
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >witam z jakimi kosztami się liczyć i gdzie najtaniej załatwic owe
    >sprawy do odbioru domu?

    Audyt to fikcja i zalatw to tam gdzie najtaniej: np na allegro.
    Nawet nie przyjadą na budowe ;) Koszta: podobno ponizej 500zł bez problemu
    da sie juz zamknąc sprawę audytu.

    Kominiarz: jesli nie znasz swojego regionalnego to mozesz
    zadzwonic/zapytac/wyszukac w http://kominiarze.info/
    Ceny nie znam, bede z tym dzialal w tym miesiącu.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-02-09 08:21:27
    Od: rrr <r...@p...pl>

    Użytkownik Adi Adi napisał:
    > witam z jakimi kosztami się liczyć i gdzie najtaniej załatwic owe
    > sprawy do odbioru domu?
    Witaj
    odbiór kominiarski u kominiarza, certyfikat u uprawnionego audytora.
    Właśnie to załatwiam i dostałem takie oferty:
    kominiarz - 150
    audyt - 400
    inwentaryzacja geodezyjna 1100 - 1200 zł

    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2010-02-09 14:37:22
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    rrr pisze:

    > kominiarz - 150

    A mi skasował 250zł!
    (Grudziądz, kuj-pom)

    Pozdrawiam
    Sławek T.

  • 5. Data: 2010-02-09 15:15:16
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Inspektor inwestora odbiera inwestycję. Kierownik budowy z dum? prowadzi go
    do wielkiej dziury w ziemi, tak z pięć metrów ?rednicy. Zagl?daj?, a tam w
    głębi, jakie? 50 metrów w dół, kręci się wielki reflektor.
    - Co to niby, kurwa, ma być? - lekko zdziwił się inspektor.
    - No jakże, wszy?ciuteńko dokładnie zgodnie z rysunkiem! - oburzył się
    kierownik budowy podsuwaj?c mu papier pod nos.
    Inspektor obróciwszy rysunek o 180 stopni:
    - To miała być latarnia morska. Latarnia Morska!!!

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 6. Data: 2010-02-12 21:13:41
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    pluton <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kierownik budowy podsuwaj?c mu papier pod nos.
    > Inspektor obróciwszy rysunek o 180 stopni:
    > - To miała być latarnia morska. Latarnia Morska!!!

    To jest dowcip.

    A to, niestety, już nie:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f0852aeed4
    e39aac.html

    (dla mało spostrzegawczych: na rysunku była naniesiona linia
    odnosnika do detalu. Wykonawca schodów odtworzył ją w naturze)

    A żeby nie było offtopica, odbiorem kominiarskim też jestem
    zainteresowany, tyle, że w domu dopiero budowanym. W związku z tym
    pytanie, co z n/w MUSI być, żeby odbiór miał szansę powodzenia:
    a) odbiorniki gazu (podobno nie muszą)
    b) wkład kominowy (obecnie komin jest wybudowany z kształtek
    wentylacyjnych tyu C, docelowo ma tam się znaleźć wkład z
    nierdzewki). Jeśli nie musi być przy odbiorze kominiarskim pieca, to
    może i wkład da się jakoś ominąć?
    c) wyłaz na dach
    d) drzwi wewn. do kotłowni (piec planowany jest z zamkniętą komorą).

    J.

  • 7. Data: 2010-02-12 21:48:11
    Od: M <M...@w...pl>

    Jarek P. pisze:

> [...]
    > się jakoś ominąć?
    > c) wyłaz na dach
    > d) drzwi wewn. do kotłowni (piec planowany jest z zamkniętą komorą).

    Żadne z powyższych. Tobie potrzebny jest kominiarz i kwit, który
    wypisze. A kominiarzowi potrzebna jest kasa. Po co ma jeszcze oglądać
    dom? I tak zapewne zrobiłeś wszystko prawidłowo, bo inaczej nie
    przystępowałbyś do odbioru. :-)

    M.

  • 8. Data: 2010-02-12 21:53:28
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > A eby nie by o offtopica, odbiorem kominiarskim te jestem
    > zainteresowany, tyle, e w domu dopiero budowanym. W zwi zku z tym
    > pytanie, co z n/w MUSI by , eby odbi r mia szans powodzenia:

    nic nie musi być... :-)
    przed postawieniem komina w mojej drewnianej chatce, wezwałem
    kominiarza, żeby zobaczył co i jak, tzn. czy komin w tym miejscu to
    może być, czy bardziej odsunąć od belek drewnianych, itp... na koniec
    po obgadaniu różnych spraw, wypiciu budowlanej herbatki, zbierając się
    do wyjścia, powiedział: "To co, wystawiamy kwity do odbioru?... co
    będę dwa razy jeździł..." ;-)

    pozdrawiam
    s_13