  • 1. Data: 2010-02-08 16:04:09
    Temat: ile kosztuje strych
    Od: "kajman" <k...@v...pl>

    Witam grupę,
    mieszkam we w Wrocławiu w spokojnej dzielnicy - domek 3 rodzinny. Chielibyśmy
    sprzedaś strych a nie bardzo wiemy jaka może być cena. Po odjęciu "skosów"
    można tam zrobic mieszkanko 50-55 m2. Są tam wszystkie media i zgoda
    wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    Pozdrwaiwm,
    kajman

  • 2. Data: 2010-02-08 16:14:48
    Temat: Re: ile kosztuje strych
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kajman" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    > loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    Nie można udzielić odpowiedzi nie wiedząc co tam trzeba wykonać. Czy trzeba
    podnosić dach, w jakim on jest stanie, jaka jest konstrukcja stropu, czy
    trzebo robić dodatkowe lukarny czy okna dachowe. W zależności od złożoności
    problemu nowej inwestycji cena może wynosić od 500 zł do kilku tysięcy w
    zalezności od zakresu prac i atrakcyjności lokalizacji.
    Można próbować policzyć to od tyłu, czyli oszacować ile byłoby warte takie
    mieszkanie strychowe, odjąć koszty adaptacji i to co pozostanie to należy
    traktować jako maksymalną cenę sprzedaży.

  • 3. Data: 2010-02-08 16:34:01
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    > loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    Miejsce parkingowe w cenie ?
    Zakres robot adaptacyjnych
    Lokalizacja w miescie
    Strych to ktore piętro ? Pierwsze czy wyjdzie już drugie ?
    Okna są ?
    To i wiele innych czynnikow wplynie na taka cene.
    Tak jak radzi boombastic - zerknij na oferty takich "gotowych" mieszkań,
    bedziesz mial jako taki pułap z ktorego bedziesz schodzil na konkretne
    roboty adaptacyjne.

    Osobiscie bym nie sprzedawał tylko zebrał się w te trzy rodziny, spisal
    odpowiednio przemyslana umowe (gdyby ktorys chcial sie potem wycofac itp -
    okreslic warunki), wyremontowal i wynajmowal. Czy w sposob ciagly czy jako
    "studio za dzien" - roznie to realizuja. Czasem jezdze do Krakowa i tam dosc
    sporo wszelakich pustostanow jest zrealizowane w ten sposob - jako tako
    podremontowane i pod wynajem dla turystow/studentow/na stałe (oczywiscie
    inne stawki na stałe a inne normalnie, jesli "na stałe" to media osobno).
    Ale rzecz jasna: jesli na remont nie ma funduszy wlasnych a zakres robot
    szerokich - bezpieczniej sprzedac.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2010-02-08 16:54:46
    Od: k...@v...pl

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane
    >
    > Ceny to ok, 7000 zł w mojej okolicy..dach jest w porządku, tzreba wstwić
    okna i m ieszkanko 55 m2 gotowe...czy starczy komuyś kto to kupi 100.000 na
    adpatację tych 55m 2 ?

  • 5. Data: 2010-02-08 17:13:22
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > okna i m ieszkanko 55 m2 gotowe...czy starczy komuyś kto to kupi 100.000
    > na
    > adpatację tych 55m 2 ?

    Ale jakie okna trzeba wstawić? Dachowe? Lukarny? A jaka jest wysokość
    strychu? To nigdy nie jest tylko wstawienie okien, bo nie bez przyczyny jest
    to poddasze nieużytkowe. Wiem co mówię, bo takich strychów do adaptacji
    widziałem wiele i sprzedający tez takie kity wstawiali, a potem wychodziła
    gruba robota, ktora często okazywała się nieopłacalna, bo właściciel żądał
    astronomicznych kwot za straszny syf.

  • 6. Data: 2010-02-08 17:29:03
    Od: k...@v...pl

> [...]
    > gruba robota, ktora często okazywała się nieopłacalna, bo właściciel żądał

    Myśłimy o 150.000 zł ( na trzech to po 50.000) mieszkanie po zrobieniu
    będzie warte ok. 350.000 - dookoła zieleń, spokój i mieszkanie bezczynszowe.
    Myśłe, że jest to realne

  • 7. Data: 2010-02-08 17:53:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Myśłimy o 150.000 zł ( na trzech to po 50.000) mieszkanie po zrobieniu
    > będzie warte ok. 350.000 - dookoła zieleń, spokój i mieszkanie
    > bezczynszowe.
    > Myśłe, że jest to realne

    A my naprawdę nie mamy szklanej kuli by wiedzieć jak to wygląda i co tam
    trzeba zrobić. Sorry, ale albo się pytasz naprawde o poradę, albo oczekujesz
    pochwały ile to zarobicie?

  • 8. Data: 2010-02-08 18:04:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 17:04:09 +0100, kajman napisał(a):

> [...]
    > wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    > loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    W Warszawie strychy są w cenach 2-2,5 tysiąca za mkw podłogi.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-02-08 18:07:54
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > W Warszawie strychy są w cenach 2-2,5 tysiąca za mkw podłogi.

    Są teraz zdecydowanie tańsze.

  • 10. Data: 2010-02-08 18:22:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 17:04:09 +0100, kajman napisał(a):

    > wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    > loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    Tyle, ile chcecie. A jesli nei wiecie ile, to wystawcie na przetarg.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356