  • 11. Data: 2010-02-08 19:27:55
    Temat: Re: ile kosztuje strych
    Od: M <M...@w...pl>

    k...@v...pl pisze:

    > Myśłimy o 150.000 zł ( na trzech to po 50.000) mieszkanie po zrobieniu
    > będzie warte ok. 350.000 - dookoła zieleń, spokój i mieszkanie bezczynszowe.
    > Myśłe, że jest to realne

    Nie ma mieszkań "bezczynszowych" - jeśli masz na myśli koszty
    nieruchomości wspólnej. Ktoś musi odśnieżyć, wyrzucić śmieci, jak pęknie
    rura to trzeba się złożyć, itd. itp.

    M.

  • 12. Data: 2010-02-08 20:02:24
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie ma mieszkań "bezczynszowych" - jeśli masz na myśli koszty
    > nieruchomości wspólnej. Ktoś musi odśnieżyć, wyrzucić śmieci, jak pęknie
    > rura to trzeba się złożyć, itd. itp.

    I jeszcze podatki, podatki, podatki. A jak przyjdzie do remontu dachu czy
    instalacji to dopiero będzie lament jak nie ma funduszu remontowego. Apropos
    tego funduszu remontowego to zwyczajowo kasa ze sprzedanego strychu idzie
    właśnie na remont budynku. Jesli jest to duża nadbudowa to często kupujący
    strych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego dokonuje remontu również
    pozostałej części wspólnej budynku by uniknąć podwójnego syfu w budynku.
    Mieszkańcy zyskują nowy dach, nowa elewację, wyremontowane klatki schodowe w
    zamian za strych.

  • 13. Data: 2010-02-08 20:37:39
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "kajman" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupę,
    > mieszkam we w Wrocławiu w spokojnej dzielnicy - domek 3 rodzinny. Chielibyśmy
    > sprzedaś strych a nie bardzo wiemy jaka może być cena. Po odjęciu "skosów"
    > można tam zrobic mieszkanko 50-55 m2. Są tam wszystkie media i zgoda
    > wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    > loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    A macie już projekt przebudowy ? Będzie potrzebna widna albo nowa klatak schodowa z
    podjazdami dla niepełnosprawnych ? Koszt spełnienia obecznych wymagań na bydynek
    wielorodzinny może wam mocno namieszać w kalkulacjach.

  • 14. Data: 2010-02-09 07:55:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkich 3 właścicieli lokali na to, aby powstał tam kolejny , czwarty
    > loklal. Ile możemy zażądac za te metry ?

    Ja własnie kupuje od wspólnoty 120mkw strychu z którego planuje zrobic dwa
    mieszkania.. Cena 200zł za mkw.
    Cała wpłata idzie na fundusz remontowy budynku(blok 12 rodzinny w centrum
    40tysiecznego miasta)

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-09 08:01:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Myśłimy o 150.000 zł ( na trzech to po 50.000) mieszkanie po zrobieniu
    > będzie warte ok. 350.000 - dookoła zieleń, spokój i mieszkanie
    > bezczynszowe.
    > Myśłe, że jest to realne

    Z reguły kasa za strych idzie na fundusz remontowy. Jeśli takowego nie macie
    to szybko załóż
    cie.

    Krzysiek