  • 11. Data: 2010-02-10 07:45:50
    Temat: Re: Pistolet do malowania scian i gładzi
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Moge polecic! dzis kupilem

    Dziś kupiłeś, taki ładny czerwony, świeci się jak psu jajca na wiosnę :-)

    Poczekamy aż opowiesz swoje wrażenia z użytkowania. Kilkukrotnego!!!

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 12. Data: 2010-02-10 07:58:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JG" <j_a_r_o@(usun_to).interia.pl> napisał w wiadomości

    > Moge polecic! dzis kupilem Pistolet WAGNER z kopresorem model W665.
    > Naprawde rewelacja! na potrzeby domowe - Swietne!
    > Dzieki Łukasz, Wagner NAPRAWDE wymiata!

    Dużo osób sprzedaje te Wagnery jako "uzywane tylko raz w celu
    wypróbowania";))
    O czyms to swiadczy.
    A tak w temacie-* malowanie scian pistoletem to jakas pomyłka. Dobry wałek,
    dobry malarz i robota zrobiona i lepiej i szybciej pewnie,.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-02-10 09:55:14
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > A tak w temacie-* malowanie scian pistoletem to jakas pomyłka. Dobry
    > wałek, dobry malarz i robota zrobiona i lepiej i szybciej pewnie,.

    Nie do końca. Spotkałem się z inwestorami o tak wysublimowanym poczuciu
    estetyki, że chodzili po domu z halogenem i wskazywali gdzie podczas
    malowania wałek został przyłożony lub zdjęty ze ściany. To widać. Nie
    akceptowali tych śladów i bez zmrużenia oka płacili za wyższy standard
    estetyki powłoki. Kolega który z mną współpracuje w zakresie prac
    wykończeniowych musiał sobie kupić takiego średniej wielkości wagnera z
    zewnętrznym kompresorem. Jako że od tego inwestora robót było kilka to
    maszyna zwróciła mu się w trymiga i generalnie on sam bardzo sobie chwali
    ten agregat. Ja jakiegoś szczególengo zdania w tym temacie nie mam bo mnie
    powierzchnia malowana wałkiem w oczy nie kłuje ale są ludzie których tak.
    Miałe sposobność dla tego inwestora wykonywać instalacje i niestety przy
    takich osobach konieczne jest dostosowanie podejścia na samym początku robót
    że nie będzie szybko i łatwo ale generalnie się opłaca bo na temat wysokości
    wynagrodzenia nie ma absolutnie żadnej dyskusji i targów o cenę. Działa to
    na zasadzie "mam wymagania, ty gwarantujesz że je spełnisz a ja ci za to
    płacę tyle ile za ich spełnienie wyliczyłeś".
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2010-02-10 10:15:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > estetyki, że chodzili po domu z halogenem i wskazywali gdzie podczas
    > malowania wałek został przyłożony lub zdjęty ze ściany. To widać.

    A to ześwirowani jacyś. Z halogenem po domu biegać. W normalnym uzytkowaniu
    tego halogena nie będzie więc i rzekomych zacieków nie widać.
    Ale są i tacy co halogenami swiecą. W sumie skoro tak chca i wykonawca się
    zgodził na takie wymagania to ok.

    > wynagrodzenia nie ma absolutnie żadnej dyskusji i targów o cenę. Działa to
    > na zasadzie "mam wymagania, ty gwarantujesz że je spełnisz a ja ci za to
    > płacę tyle ile za ich spełnienie wyliczyłeś".

    Jak dwie strony sie dogadaja i akceptuja takie warunki to nok. Skoro
    wykonawca czuję sie na siłach spełnic wygórowane wymagania inwestora to
    podaje odpowiednią cene i do roboty.
    A co do malowania wałkiem to ja zadnych zacieków nie widzę u siebie.
    Powierzchnie malowane Duluksem to ew. mozna cos przyuważyć. ale ostatnio
    malowałem farbami Magnat Śnieżką i jest bez zarzutów. Można halogenami
    swiecić;)))

    Krzysiek