  • 21. Data: 2010-11-03 11:16:12
    Temat: Re: Plasma czy już LED?
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Widziałem plazmę Panasonica 42" FullHD za 2100zł w jakiejś ofercie
    > gazetkowej. Ja bym ją brał.

    Ty bys bral, ale toto ma makabrycznie niska rozdzielczosc, pikseloza
    straszna.

  • 22. Data: 2010-11-03 11:20:37
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ty bys bral, ale toto ma makabrycznie niska rozdzielczosc, pikseloza
    > straszna.

    Fulhade, czy pikseloza? Coś się nie zgadza.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-11-03 13:10:08
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Robson <r...@...pl> napisał(a):

    >Ty bys bral, ale toto ma makabrycznie niska rozdzielczosc, pikseloza
    >straszna.

    watkotworca bedzie podpinal TV do sygnalu SD, wiec niska rozdzielczosc
    jest _ZALETA_

  • 24. Data: 2010-11-03 14:55:24
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-02 14:03, Tomasz M. pisze:
    > witam
    >
    > planowałem kupić plazmę
    > http://tanio.pl/Plazma-PANASONIC-TX-P42G20E--200341-
    1-113954-12186117.html
    > ale ostatnio zacząłem się zastanawiać nad tym:
    > http://tanio.pl/TV-LED-PHILIPS-40PFL7605H--219765-2-
    113956-12207909.html

    > parę "stów" więcej płacisz, ale zużycie energii o 200W mniejsze.
    > nie wiem natomiast jak z jakością obrazu, odbioru sygnału analogowego itp.
    >
    > jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie to proszę o podzielenie się nią

    Jesli chesz wydać tyle kasy na tv a nie posiadasz sensownego źródła
    obrazu to spodziewaj się wielkiego rozczarowania, tak wielkiego przy tej
    przekątnej obrazu że będziesz chciał przy analogowym sygnale oddać tv do
    sklepu.

    Nie wierz tak do końca w opinie o wadach i zaletach LCD wzglądem Plazmy
    czy odwrotnie. przy tej przekątnej i jeden i drugi będzie porażką.

    Jesli zaś zastanowisz się npo w jakiejś grudniowej promocji podpiszesz
    umowę np z Cyfra plus (czy innym operatorem) i bedziesz miał kanały hd
    to różnicy nie zauważysz między LCD a plazmą.

    Jak kupisz sensowny LCD to będziesz miał duuuużo lżejszy tv (być może
    ważne) pobierający jednak 30% energii mniej.

    Sam byłem wiele let zwolennikiem plazm ale odkąd mam w domu samsunga
    (polecam od serii 5 w górę) to wycofałem się z wszelkich wczesniejszych
    zarzutów ....

    podsumowując, do analogowego sygnału nie warto przepłacać

  • 25. Data: 2010-11-03 20:29:56
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Fulhade, czy pikseloza? Coś się nie zgadza.

    sorry, my fault, ostatnio widzialem wlasnie takie panaslonika za 2kzl i
    mial bardza niska rozdzielczosc.

  • 26. Data: 2010-11-03 20:32:28
    Od: Robson <r...@...pl>

    > watkotworca bedzie podpinal TV do sygnalu SD, wiec niska rozdzielczosc
    > jest _ZALETA_

    tak, ja nie o tym chcialem, nie zauwazylem ze TV FHD w takiej cenie.
    Bardziej chodzilo mi o to, ze jest masa telewizorkow 40 kilka cali o
    rozdzielczosci tyciac z nieduzym hakiem na kilkaset. Wtedy rozmiar
    piksela jest tak duzy, ze nie da sie ogladac, niezaleznie od zrodla sygnalu.

  • 27. Data: 2010-11-03 22:07:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > sorry, my fault, ostatnio widzialem wlasnie takie panaslonika za 2kzl i
    > mial bardza niska rozdzielczosc.

    Duże, tanie, fulhade. Wybierz dwa z trzech.

  • 28. Data: 2010-11-04 06:21:16
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-11-03 08:01, nom pisze:
    >
    > Jedno sprostowanie: tryb eco nie służy do zmiany podświetlenia w
    > zależności od jasności sceny, ale w zależności od jasności podświetlenia -
    > znaczy w nocy będzie ciemniej, w dzień jaśniej.

    Tylko, że Panasonic PV8 nie ma czujnika światła. ;-)

  • 29. Data: 2010-11-04 07:02:59
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Robson <r...@...pl> napisał(a):

> [...]
    >rozdzielczosci tyciac z nieduzym hakiem na kilkaset. Wtedy rozmiar
    >piksela jest tak duzy, ze nie da sie ogladac, niezaleznie od zrodla sygnalu.

    od razu widac ,ze nie widziales ani sygnalu SD ani HD na rozdzielczosci
    starych plasm, np 1024x768, bo gdybys widzial, to bys takich banialukow nie wypisywal

  • 30. Data: 2010-11-04 07:04:46
    Od: Robson <r...@...pl>

    od razu widac ,ze nie widziales ani sygnalu SD ani HD na rozdzielczosci
    > starych plasm, np 1024x768, bo gdybys widzial, to bys takich banialukow nie
    wypisywal

    Niestety widzialem.