    Subject: Re: Płytki na podłodze
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: marios <d...@f...gd>
    Date: Fri, 3 Jul 2020 10:24:03 +0200

    W dniu 02.07.2020 o 22:31, Kadar pisze:
    > Była niedawno dyskusja o płytkach też hiszpańskich to chciałem jako ciekawostkę
    pokazać płytki na podłodze. Proszę zwróćcie uwagę na slajd 34.

    > https://www.fotocasa.es/es/comprar/vivienda/ontinyen
    t/no-amueblado-jardin-piscina-parking-trastero/15066
    5807/d?ai=150665807&tti=1&xtor=EPR-482-%5B24x7_realt
    ime%5D-20200702-%5BcardLink%5D-1@1

    > Domek niczego sobie (takiego nie szukam) tylko oglądam.
    > To a propos dyskusji o jakości.
    > K.

    https://d.inmofactory.com/1/110665/17030970/30122845
    4.jpg

    Ba, hiszpańska ceramika jest piękna, tak samo różne latynoskie,
    indyjskie,itd... wzory tkanin.
    Nawet na jakichś zdjęciach z chyba kazachskich chat-namiotów, na zdjęciu
    komentowaliśmy piękno wyłożenia ścian takimi dywanami.

    Szukając dywanu do salonu szlag nas trafiał w różnych komfortach, same
    jakieś ciapy bez wyrazu lub wielkie figury geometryczne, ewentualnie
    "kościelne".

    Kiedyś widzieliśmy dywan nieduży za 3k, noo piękny, zagramaniczny, ale
    te 3k jednak nas odstraszyło. Ostatnio wspominaliśmy, czemu my go nie
    kupili wtedy.

    A w PL to nawet nie widać w sklepach tradycyjnych wzorów typu "kogucik"
    he , nawiązałem ;) , a jak już, to są jakieś zniekształcone w Chinach
    podróby tych wzorów, walące po oczach tandetą.

    A propos jakości. To nie do końca chodzi o jakość samą w sobie. np. moja
    żona chce mieć wszystko jak z renderu komputerowego tj. np. pralka nie
    posiada kabli i węży, wszystko jest idealnie proste, gładkie, .. - w tym
    jest problem.