  • Data: 2014-10-23 10:59:23
    Temat: Re: Podatek od nieruchomości - podstawy prawne
    Od: tataglia <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-23 09:48, JanT.KRK wrote:

    > Prawnikowi zapłacisz więcej niż ten podatek.
    Mniej więcej tyle co różnica między rocznym podatkiem między tym co mam
    zapłacić a tym co chciałbym/powinienem.

    > Do momentu wybudowania domu (odrolnienie) działka była użytkiem rolnym i
    > płaciłeś podatek rolny - po odrolnieniu nie posiadając gospodarstwa
    > rolnego płacisz podatek od nieruchomości - wchodzi tu w grę również
    > powierzchnia mieszkalna, użytkowa budynku oraz odrębnie powierzchnia np.
    > garażu - kwoty w ustawie są ustalone jako maksymalne o każda gmina
    > ustala swoje.
    Ja tego nie neguje. Bo zdaje sobie sprawę, że i podjazd do domu został
    również wyłączony. Ale za drzewa i krzaczory (czyli to co jest poza
    budynkiem, garażem i podjazdem) nie chciałbym płacić, bo to nie było
    odrolnione.

    Pozdrawiam
    m.