    Subject: Re: Podatku katastralnego nie bedzie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <y...@p...uu>
    Date: Wed, 24 Feb 2021 16:24:23 +0100

    On 24.02.2021 15:17, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    koszty najmu to wyższe podatki. W artykule wymieniają jeszcze dwie wady. Typowo
    administracyjne. Więcej na Interii napisali.
    > https://biznes.interia.pl/podatki/news-fiskus-odzegn
    uje-sie-od-podatku-katastralnego,nId,5069658

    Nic nie trwa wiecznie. Ludzie zaczną migrować do krajów gdzie nie ma
    takich podatków. Zaczną chętniej otwierać biznesy w Dubaju i podobnych,
    gdzie podatków nie ma prawie w ogóle.

    Nikt nie postawił kropki, że przy takiej Unii jak nam szykują, nie
    zacznie się masowy exodus na inny kontynent lub do części krajów Unii,
    które się nie poddadzą ogólnej głupocie.

    Obawiam się, że protesty, marsze 11 Listopada w połączeniu z marszami
    kobiet, górników i kogo tam jeszcze to nic w porównaniu z tym co by się
    wydarzyło. Wszystkie bloki by były obłożone tym podatkiem.

    Produkcja coraz mniej opłacalna. Lepiej produkować w Azji czy Afryce,
    tam łatwiej wylewać i wypuszczać odpady i nie płacić dodatkowych
    obciążeń. Żaden urzędnik nie przyjdzie na kontrolę. Tak będzie, że
    Afryka się ucywilizuje i kraje zaczną zapraszać do siebie i kusić tym
    czy tamtym.

    Pierwsze to uciekną firmy na Ukrainę, niech tylko ją przyjmą albo
    obiecają akcesję... Jeszcze Białoruś upadnie i będzie tam kilkadziesiąt
    lat spokoju. No i na koniec Putin może wpaść na pomysł żeby zasiedlać
    Rosję, może mu odbić w drugą stronę, wszystko możliwe. Zrobi dumping
    podatkowy...

    Kto powiedział, że nasze wnuki czy prawnuki będą jeszcze tutaj mieszkać?