    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
    Date: Sat, 12 May 2012 10:51:08 +0200

    "Majka" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Podkaszarkę muszę kupić, kosiarką wszystkich szczegółów i drobiagów nie
    > skoszę.
    > Elektryczna wybrałam, jako lżejszą od spalinowej, mniej obsługową, cichszą,
    > i do ogrodu 1200m, w tym trawnik okolo polowy powinna wystarczyc.
    >
    > Lecz mam kilka wątpliwości:
    >
    > - czy ma duże znaczenie gdy podkaszarka jest na jedną lub dwie żyłki tnące w
    > głowicy?
    >
    > - czy głwoice z żyłkami są zunifikowane, czy też może są producenci mający
    > swoje wzory i typy?

> [...]

    Polecam podkaszarkę florabest z lidla. Być może jeszcze w jakimś markecie można
    ją znaleźć (w ofercie była parę tygodni temu).
    Ja mam ją od 2 lat i uważam, że jest rewelacyjna. Sąsiedzi mają bosch i
    gardena - przy tej lidlowej to zabawki.
    Warto kupić od razu zestaw zapasowych szpulek, ale proponuję uzupełniać szpulki
    żyłką kwadratową 1,3-1,4mm. Tnie znacznie lepiej niż oryginalna okrągła.

    --
    Bartek