  • 11. Data: 2021-11-02 23:15:24
    Temat: Re: Podłączenie agregatu prądotwórczego
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-11-02 o 22:43 +0100, LordBluzg(R) napisał:
    > Podobno? Doczytaj. Energetyka nie bierze odpowiedzialności za to co
    > jest za licznikiem :) A juz zupełnie nie interere ich, jesli
    > instalacja jest dołączona od licznika. Czy to jest w Polsce, na
    > Saharze, Księżycu, Marsie. To nie jest ich sprawą i mogo wypierdalać
    > w kosmos :]

    Tutaj mowa o czymś, co zza licznika może wpuszczać prąd na dziko,
    potencjalnie zabijając technika który akurat serwisuje coś na słupie...
    Takie rzeczy zazwyczaj bardzo interesują ZE.

    https://www.tauron-dystrybucja.pl/przylaczenie-do-si
    eci/przylaczenie/agregat-pradotworczy

    Mateusz

  • 12. Data: 2021-11-02 23:34:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 2 November 2021 at 23:15:27 UTC+1, Mateusz Viste wrote:
> [...]
    > potencjalnie zabijając technika który akurat serwisuje coś na słupie...
    > Takie rzeczy zazwyczaj bardzo interesują ZE.

    i wreszcie konkret
    A jak odłączają solary, gdy technik coś serwisuje na słupie ?

  • 13. Data: 2021-11-03 00:16:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 2 listopada 2021 o 23:15:27 UTC+1 Mateusz Viste napisał(a):
> [...]
    > potencjalnie zabijając technika który akurat serwisuje coś na słupie...
    > Takie rzeczy zazwyczaj bardzo interesują ZE.

    Jak technik robi coś na słupie to przewody na słupie są uziemione. A zanim wejdzie
    na słup to jest kilku punktowa procedura w której sprawdzanie czy nie ma napięcia
    jest sprawdzane więcej niż jeden raz.

  • 14. Data: 2021-11-03 00:17:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 2 listopada 2021 o 23:34:06 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    eci/przylaczenie/agregat-pradotworczy

    > i wreszcie konkret
    > A jak odłączają solary, gdy technik coś serwisuje na słupie ?
    Nie pierdol że nie wiesz. Ty nie wiesz jak jest w Polsce. To może napisz jak to w
    Indiach albo Bangladeszu robią.

  • 15. Data: 2021-11-03 00:22:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 3 November 2021 at 00:16:45 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    na słup to jest kilku punktowa procedura w której sprawdzanie czy nie ma napięcia
    nie ściemniaj
    jest napięcie od solarów
    jak tauron chroni slupołazów,
    bo mam takiego w rodzinie
    a kuzynka miala syna slupołaza ale zginął w wypadku

    Interesuje mnie oficjalny standard Taurona a nie wieczne ględzenie bez sensu.

  • 16. Data: 2021-11-03 02:37:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Tutaj mowa o czymś, co zza licznika może wpuszczać prąd na dziko,

    Erratę dałem :> Odłączona OD LICZNIKA.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 17. Data: 2021-11-03 02:39:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 3 listopada 2021 o 00:22:56 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > a kuzynka miala syna slupołaza ale zginął w wypadku
    >
    > Interesuje mnie oficjalny standard Taurona a nie wieczne ględzenie bez sensu.
    Zginął w wypadku, wpadł pod tramwaj. Wymienił byś kogo nie masz w rodzinie i wśród
    znajomych. Krócej będzie niż jak piszesz kogo masz.

  • 18. Data: 2021-11-03 07:35:31
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 23:34, a a pisze:

    eci/przylaczenie/agregat-pradotworczy

    > i wreszcie konkret
    > A jak odłączają solary, gdy technik coś serwisuje na słupie ?

    Wyłączając prąd w sieci.

  • 19. Data: 2021-11-03 07:41:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Też podobno wymaga. To wymaga? Co to znaczy że podobno. To znaczy że nie wiesz
    tylko zajebałes jak chory w kubeł żeby zaistnieć. Chcesz aplauzu to zapisz się na
    jakieś fora. Tam 150 razy napiszesz " część jestem nowy, i z automatu będziesz
    ekspertem.
    Drogi Zenku, pytam na Grupie, bo sam nie wiem. Jakbym posiadł całą
    wiedzę (nawet nie świata, tylko z zakresu polskich przepisów) to miałbym
    łeb nie jak wspomniany przez Ciebie kubeł, tylko jak gmach naszego Sejmu
    (gdzie mieści się cała mądrość kraju).
    Dlatego dziękuję Mateuszowi za sensowny link.
    A czy wiesz, że Fejsbuk od 2018 miał wprowadzony algorytm powodujący
    narastanie pyskówek polsko-polskich w internecie? Widać, że i na p.m.b.
    trafiły tego efekty.
    https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/facebook-whis
    tleblower-documents-detail-deep-look-facebook-rcna35
    80
    Jacek

  • 20. Data: 2021-11-03 09:08:24
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-11-03 o 02:37 +0100, LordBluzg(R) napisał:

    > Erratę dałem :> Odłączona OD LICZNIKA.

    Tak po prawdzie to każdy taki agregat jest "odłączony od licznika". ZE
    interesuje m.in. to, w jaki sposób to odłączanie/przyłączanie jest
    realizowane (ludzką ręką, przekaźnikiem wbudowanym w agregat czy czymś
    innym) i kto poniesie odpowiedzialność w razie wtopy.

    Mateusz