eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa" › Re: Podłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa"
  • Data: 2020-03-25 22:09:17
    Temat: Re: Podłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa"
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-25 o 21:30, Lisciasty pisze:
    > Każdy operator ma obowiązek przyłączyć i łaski nie robi.
    > Natomiast jak nie masz umowy kompleksowej nie jesteś prosumentem.
    > Energia którą wyprodukujesz i zjesz na miejscu to nie problem,
    > problemem jest sprzedaż energii oddanej do sieci. Operator też ma
    > obowiązek odkupu, z tym że stawki odkupu są gówniane.

    Na tą chwilę chodzi o samo podłączenie.
    To co panel wyprodukuje zjem w praktyce na bieżąco.
    Tylko patrząc na te zapisy wyczuliśmy problem z podłączeniem i dwie
    możliwości:
    - podłączyć falownik do tego co jest i zlać temat w takim razie, i tak
    będzie jadło na bieżąco, ale nie wiem jak się zwykły licznik zachowa
    kiedy jednak będzie nadwyżka z falownika, i czy nie zrobi energetyka
    problemów.
    - czy jednak muszą to podpiąć, więc zgłosić i nie patrzeć na te zapisy
    "umowa kompleksowa"

    --
    Irokez