eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa" › Re: Podłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa"
  • Data: 2020-03-27 15:36:03
    Temat: Re: Podłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa"
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-27 o 07:43, Kżyho pisze:

    > Ty, no czekaj. Ja na razie tylko mocno myślę nad FV, więc praktyki w tym
    > żadnej nie mam. Ale na ile mi się wydawało czytając to i owo, to
    > przecież najpierw występujesz do takiego Taurona na przykład o warunki
    > przyłączenia. Potem robisz zgodnie z tym całą instalację FV, a na koniec
    > zgłaszasz im, że zrobiłeś i czekasz aż zmienią Ci licznik na
    > dwukierunkowy. Jak zmienią, to dopiero wtedy wolno Ci włączyć falownik i
    > zacząć produkcję...

    Jest tak jak napisałeś. TAURON Dystrybucja daje licznik i z nim się
    dogaduje. Czyli pismo co najmniej 30 dni przed podłączeniem, Tauron
    weryfikuje zgłoszenie i mają 30 dni na zmianę licznika.

    a FV to też taka ciekawostka, niby pcham prąd do Tauron Dystrybucja ale
    rozliczam się operatorem, więc komu ją sprzedaję?

    nic to, trzeba zacząć tą nierówną walkę.

    zdrówko

    --
    Irokez